בית הספר לטלוויזיה לקולנוע ולאמנויות, ירושלים (ע“ר)

ג'

הנגשה

ממשק
התאם את הממשק להקל בתנאים שונים.
גודל הפונט
מציג את הדף בניגודיות גבוהה.
מציג את הדף בשחור לבן
יכול לסייע במתקשים לעבד תנועות מסך מהירות.

אופני שימוש במוזיקה במדיום הקולנועי

במהלך הקורס נבחן את משמעות התמה המוזיקלית, אפקט כניסת ויציאת הקיו מוזיקלי, הקשר העמוק שבין מוזיקה למעמקי הנפש של הגיבור הקולנועי, הכוח הדרמטי\קומי של מוזיקה שעובדת נגד תמונה, הפקת מוזיקה מצולמת... המשך >

אופני שימוש במוזיקה במדיום הקולנועי

במהלך הקורס נבחן את משמעות התמה המוזיקלית, אפקט כניסת ויציאת הקיו מוזיקלי, הקשר העמוק שבין מוזיקה למעמקי הנפש של הגיבור הקולנועי, הכוח הדרמטי\קומי של מוזיקה שעובדת נגד תמונה, הפקת מוזיקה מצולמת... המשך >

איך לקרוא תסריט

לא מספיק שהסיפור טוב, צריך לדעת גם איך לכתוב אותו. בקורס יבחנו כמה תסריטי מופת וינותח אופן כתיבתם והאופן שבו הסיפור נמסר בכלים תסריטאים אל הקורא/צופה.

אפקטים ויזואליים לבמאים

הקורס מיועד לבמאים צלמים ועורכים המעוניינים להעשיר את המציאות הקולונעית המצולמת. במהלך הקורס נבחן את עבודת הבמאי וצוותו משלב הרעיון והאפשרויות לביצוע דרך הפרויזואליזציה, הצילומים ועל לשלב הפוסט. נכיר... המשך >

אפקטים ויזואליים לבמאים

הקורס מיועד לבמאים צלמים ועורכים המעוניינים להעשיר את המציאות הקולונעית המצולמת. במהלך הקורס נבחן את עבודת הבמאי וצוותו משלב הרעיון והאפשרויות לביצוע דרך הפרויזואליזציה, הצילומים ועל לשלב הפוסט. נכיר... המשך >

אפקטים ויזואליים לבמאים

הקורס מיועד לבמאים צלמים ועורכים המעוניינים להעשיר את המציאות הקולונעית המצולמת. במהלך הקורס נבחן את עבודת הבמאי וצוותו משלב הרעיון והאפשרויות לביצוע דרך הפרויזואליזציה, הצילומים ועל לשלב הפוסט. נכיר... המשך >

אפקטים ויזואליים לבמאים

הקורס מיועד לבמאים צלמים ועורכים המעוניינים להעשיר את המציאות הקולונעית המצולמת. במהלך הקורס נבחן את עבודת הבמאי וצוותו משלב הרעיון והאפשרויות לביצוע דרך הפרויזואליזציה, הצילומים ועל לשלב הפוסט. נכיר... המשך >

אפקטים ויזואליים למתקדמים

קורס זה ממשיך את הקורס בסמסטר א ובמהלכו יתמחו התלמידים בתוכנות מרכזיות לעיצוב אפקטים ויזואליים בסרטים ובראשן תוכנת ה"אפטר אפקטס".

בימוי מוזיקה לתמונה

שיעור המשך לשיעור משנה ב'. השנה תהיה התמקדות גדולה יותר במלחינים שונים, בסוגי פס קול שונים לקולנוע, בתוכנת מחשב לעיבוד פס קול, ובחניכה וליווי של כתיבת המוזיקה לפרויקטים שונים של התלמידים.

בימוי מוזיקה לתמונה

שיעור המשך לשיעור משנה ב'. השנה תהיה התמקדות גדולה יותר במלחינים שונים, בסוגי פס קול שונים לקולנוע, בתוכנת מחשב לעיבוד פס קול, ובחניכה וליווי של כתיבת המוזיקה לפרויקטים שונים של התלמידים.

בימוי סרט הגמר

לאחר שבשנה ב' רכש כל תלמיד את המיומנות הבסיסית ואת הכלים המקצועיים לבימוי סרט קצר עלילתי, סדנה זו היא בעלת פורמאט קבוצתי, שבמסגרתה מביימים הסטודנטים סצנה מורכבת, בהשתתפות חמישה שחקנים בשני אתרי צילום... המשך >

במאי של במאים

ישנם במאים שעיקר השפעתם היתה לא על התציבור הרחב, אלא דווקא על עמיתיהם וממשיכי דרכם בעולם הקולנוע. בקורס זה נסקור כמה מבמאים אלו כגון ז'ק טאטי, אנדריי טרקובסקי ועוד וננסה להבין מדוע הם כה משפיעים עד... המשך >

במאים של במאים

ישנם במאים שעיקר השפעתם היתה לא על הציבור הרחב, אלא דווקא על עמיתיהם וממשיכי דרכם בעולם הקולנוע. בקורס זה נסקור כמה מבמאים אלו כגון ז'ק טאטי, אנדריי טרקובסקי ועוד, וננסה להבין מדוע הם כה משפיעים עד... המשך >

במאים של במאים

ישנם במאים שעיקר השפעתם היתה לא על הציבור הרחב, אלא דווקא על עמיתיהם וממשיכי דרכם בעולם הקולנוע. בקורס זה נסקור כמה מבמאים אלו כגון ז'ק טאטי, אנדריי טרקובסקי ועוד, וננסה להבין מדוע הם כה משפיעים עד... המשך >

במאים של במאים

ישנם במאים שעיקר השפעתם היתה לא על הציבור הרחב, אלא דווקא על עמיתיהם וממשיכי דרכם בעולם הקולנוע. בקורס זה נסקור כמה מבמאים אלו כגון ז'ק טאטי, אנדריי טרקובסקי ועוד, וננסה להבין מדוע הם כה משפיעים עד... המשך >

דוקו-דרמה

המציאות הישראלית מייצרת אינספור סיפורים מצוינים. למרות זאת, ובשונה מהמגמה שמתרחשת בשנים האחרונות בקולנוע העלילתי העולמי, היוצרים הישראליים ממעטים ליצור יצירות קולנועיות המבוססות על סיפורים אמיתיים... המשך >

דוקו-דרמה

המציאות הישראלית מייצרת אינספור סיפורים מצוינים. למרות זאת, ובשונה מהמגמה שמתרחשת בשנים האחרונות בקולנוע העלילתי העולמי, היוצרים הישראליים ממעטים ליצור יצירות קולנועיות המבוססות על סיפורים אמיתיים... המשך >

דוקו-דרמה

המציאות הישראלית מייצרת אינספור סיפורים מצוינים. למרות זאת, ובשונה מהמגמה שמתרחשת בשנים האחרונות בקולנוע העלילתי העולמי, היוצרים הישראליים ממעטים ליצור יצירות קולנועיות המבוססות על סיפורים אמיתיים... המשך >

דוקומנטרי עכשווי

סרט הקולנוע הראשון, אותו ביימו האחים לומייר בשנת 1895, היה דווקא תיעודי. מאז הלך והתפתח הז'אנר הדוקומנטרי בשפה משלו. הטלוויזיה, אשר הביאה את החדשות בשידור חי לבתי הצופים, שינתה את תפקידו ואת שפתו של... המשך >

הגיבור הקולנועי, התיעודי והעלילתי

הגיבור הקולנועי הוא הסל שבו היוצר מרכז את כל הביצים. ליהוק שגוי של גיבור בסרט תיעודי ובנייה לא נכונה של גיבור בסרט עלילתי לא יאפשרו ליצירה להתרומם. יוצר הסרט חייב להיות משוכנע שהכתפיים של הגיבור שלו... המשך >

הדרכת שחקנים ג

בקורס נלמד כיצד ניתן לעצב דמות ייחודית אך עם זאת מוכרת, ברורה אך לא סטריוטיפית, וזאת תוך שימוש בשחקן עצמו ובכלים שהוא מביא עימו. בכל שיעור תתורגל עבודה מעשית עם שחקנים מקצועיים. טיפ לבמאי המתחיל:... המשך >

הדרכת שחקנים ג

בקורס נלמד כיצד ניתן לעצב דמות ייחודית אך עם זאת מוכרת, ברורה אך לא סטריוטיפית, וזאת תוך שימוש בשחקן עצמו ובכלים שהוא מביא עימו. בכל שיעור תתורגל עבודה מעשית עם שחקנים מקצועיים. טיפ לבמאי המתחיל:... המשך >

הדרכת שחקנים ג

בקורס נלמד כיצד ניתן לעצב דמות ייחודית אך עם זאת מוכרת, ברורה אך לא סטריוטיפית, וזאת תוך שימוש בשחקן עצמו ובכלים שהוא מביא עימו. בכל שיעור תתורגל עבודה מעשית עם שחקנים מקצועיים. טיפ לבמאי המתחיל:... המשך >

הדרכת שחקנים ג

בקורס נלמד כיצד ניתן לעצב דמות ייחודית אך עם זאת מוכרת, ברורה אך לא סטריוטיפית, וזאת תוך שימוש בשחקן עצמו ובכלים שהוא מביא עימו. בכל שיעור תתורגל עבודה מעשית עם שחקנים מקצועיים.

הדרכת שחקנים ג

בקורס נלמד כיצד ניתן לעצב דמות ייחודית אך עם זאת מוכרת, ברורה אך לא סטריוטיפית, וזאת תוך שימוש בשחקן עצמו ובכלים שהוא מביא עימו. בכל שיעור תתורגל עבודה מעשית עם שחקנים מקצועיים. טיפ לבמאי המתחיל:... המשך >

הפקה

לקראת הפקת סרטי הגמר, עוסקת הסדנה בעבודתו של המפיק, החל משלב גיבוש הרעיון ועד ליציאת הסרט לאקרנים: התמודדות עם מגבלות תקציביות, עמידה בלוחות זמנים, גיוס חסויות ותקציבים מגופים פרטיים ומקרנות,... המשך >

הפקה

לקראת הפקת סרטי הגמר, עוסקת הסדנה בעבודתו של המפיק, החל משלב גיבוש הרעיון ועד ליציאת הסרט לאקרנים: התמודדות עם מגבלות תקציביות, עמידה בלוחות זמנים, גיוס חסויות ותקציבים מגופים פרטיים ומקרנות,... המשך >

הפקה ג

לקראת הפקת סרטי הגמר, עוסקת הסדנה בעבודתו של המפיק, החל משלב גיבוש הרעיון ועד ליציאת הסרט לאקרנים: התמודדות עם מגבלות תקציביות, עמידה בלוחות זמנים, גיוס חסויות ותקציבים מגופים פרטיים ומקרנות,... המשך >

וידאו ארט

קורס שבו הכוח המניע הוא לאו דווקא זה הנראטיבי אלא הויזואלי והתנועתי. קורס זה פותח פתח עבור התלמידים לחשיבה משוחררת ואבסטרקטית יותר שבמרכזה לא חייב לעמוד בהכרח סיפור או נראטיב מוסדר אלא רעיון, רגש או... המשך >

וידאו קליפים

בקורס נלמד את העקרונות העומדים מאחורי יצירת הוידאו קליפים. סטודנטים לקולנוע מוכשרים לומדים כיצד לייצר סרטים וסדרות. בעזרת מספר כלים פשוטים הם יוכלו להסב כשרונות אלו לטובת יצירת סרטוני וידאו קצרים,... המשך >

וידאו קליפים

בקורס נלמד את העקרונות העומדים מאחורי יצירת הוידאו קליפים. סטודנטים לקולנוע מוכשרים לומדים כיצד לייצר סרטים וסדרות. בעזרת מספר כלים פשוטים הם יוכלו להסב כשרונות אלו לטובת יצירת סרטוני וידאו קצרים,... המשך >

וידאו קליפים

בקורס נלמד את העקרונות העומדים מאחורי יצירת הוידאו קליפים. סטודנטים לקולנוע מוכשרים לומדים כיצד לייצר סרטים וסדרות. בעזרת מספר כלים פשוטים הם יוכלו להסב כשרונות אלו לטובת יצירת סרטוני וידאו קצרים,... המשך >

זהות יהודית בקולנוע האמריקאי והישראלי

סטיבן שפילברג, וודי אלן, האחים כהן ועוד יוצרים בולטים רבים בהוליווד הם יהודים. דרך צפייה וניתוח של יצירותיהם נבחן כיצד הנראטיב היהודי האישי של כל אחד מהם בא לידי ביטוי (או שמא לא) ביצירותיהם, וכיצד... המשך >

זהות יהודית בקולנוע האמריקאי והישראלי

סטיבן שפילברג, וודי אלן, האחים כהן ועוד יוצרים בולטים רבים בהוליווד הם יהודים. דרך צפייה וניתוח של יצירותיהם נבחן כיצד הנראטיב היהודי האישי של כל אחד מהם בא לידי ביטוי (או שמא לא) ביצירותיהם, וכיצד... המשך >

ייצוגים של תרבות בקולנוע

תרבויות שונות, עמים שונים ודתות שונות מוצאות דרכים ייחודיות להביא את זהותם אל מסך הקולנוע. בקורס זה נעבור מסע דרך תרבויות, דתות, עמים ונופים שונים ונבחן כיצד גם עולם פרטי ואינטימי עם חוקיות משלו... המשך >

כתיבת סרט הגמר

סדנה יוצרת לכתיבת סרט הגמר תוך שימוש בחומרים וחוויות אישיים כמנוף לכתיבה, מציאת הקול הפנימי והייחודי של כל אחד מהכותבים, והבנה עמוקה של מסגרת הזמן והמקום של תסריט הגמר. בסיומו של הקורס וכסיכום שלו... המשך >

כתיבת סרט הגמר

סדנה יוצרת לכתיבת סרט הגמר תוך שימוש בחומרים וחוויות אישיים כמנוף לכתיבה, מציאת הקול הפנימי והייחודי של כל אחד מהכותבים, והבנה עמוקה של מסגרת הזמן והמקום של תסריט הגמר. בסיומו של הקורס וכסיכום שלו... המשך >

כתיבת סרט הגמר

סדנה יוצרת לכתיבת סרט הגמר תוך שימוש בחומרים וחוויות אישיים כמנוף לכתיבה, מציאת הקול הפנימי והייחודי של כל אחד מהכותבים, והבנה עמוקה של מסגרת הזמן והמקום של תסריט הגמר. בסיומו של הקורס וכסיכום שלו... המשך >

מיתוסים ואדפטציות

מתי עלילה הופכת לסיפור ומדוע מרבית הסיפורים נעלמים בתהום הנשייה ואחרים נשארים נצחיים? מה הופך גיבור לגיבור וממה גיבורים בורחים? האם האירוע המחולל יכול להקדים את האקספוזיציה? כיצד מתמודדים עם חלומות... המשך >

מעשה במי - מאחורי הקלעים של סיפורי חסידים

סיפורי חסידים מתאפיינים בשילוב נדיר של פשטות ביחד עם עומק נפשי ורוחני. בסדרת מפגשינו לאורך הסמסטר הראשון ננסה לפתוח צוהר אל רבדים נסתרים של האגדה החסידית, ובמקביל נשמור גם על קשר-עין עם המציאות... המשך >

ניתוח סצינות מופת

מה הופך סרט ליצירה קאנונית קלאסית? אילו אמצעים קולנועיים מתבלטים וכיצד הם מגובשים לנגיעות יצירתיות מבריקות? סצנות מיצירות מופת ינותחו בדגש על הרקע החברתי והתקופתי של הסרט ויצירות קולנועיות נוספות... המשך >

סדנת סרט הגמר

בקורס זה נעבור על תסריטי הגמר ונכין אותם להפקה דרך סדנאות בימוי מעשיות (בשיתוף המורה לצילום) ודרך מעבר על נקודות מרכזיות ובהן: התסריט, ליהוק, בחירת אתרי צילום, כתיבת שוטינג, חזרות עם שחקנים ועוד.

סדנת סרט הגמר

בקורס זה נעבור על תסריטי הגמר ונכין אותם להפקה דרך סדנאות בימוי מעשיות (בשיתוף המורה לצילום) ודרך מעבר על נקודות מרכזיות ובהן: התסריט, ליהוק, בחירת אתרי צילום, כתיבת שוטינג, חזרות עם שחקנים ועוד.

סדנת סרט הגמר

בקורס זה נעבור על תסריטי הגמר ונכין אותם להפקה דרך סדנאות בימוי מעשיות (בשיתוף המורה לצילום) ודרך מעבר על נקודות מרכזיות ובהן: התסריט, ליהוק, בחירת אתרי צילום, כתיבת שוטינג, חזרות עם שחקנים ועוד.

סדנת צילום

סדנת צילום מעשית לקראת צילום סרטי הגמר. תתורגל עבודה מול הבמאי, עבודה עם תאורה, זויות צילום ותנועות מצלמה שונות ועוד.

סדנת צילום ותאורה

סדנת צילום מעשית לקראת צילום סרטי הגמר. תתורגל עבודה מול הבמאי, עבודה עם תאורה, זויות צילום ותנועות מצלמה שונות ועוד.

סדנת צילום ותאורה מעשית

ההחלטה הראשונה שאנחנו מקבלים בתחילתו של יום צילום, היא איפה נעמיד מצלמה, מהיכן נרצה לתת לצופה להתבונן בסיפור שנספר לו. גם אם השאלה נשאלה הרבה לפני יום הצילום, ברור לכולנו שהמצלמה היא הכלי המרכזי אתו... המשך >

סדנת צילום ותאורה מעשית

ההחלטה הראשונה שאנחנו מקבלים בתחילתו של יום צילום, היא איפה נעמיד מצלמה, מהיכן נרצה לתת לצופה להתבונן בסיפור שנספר לו. גם אם השאלה נשאלה הרבה לפני יום הצילום, ברור לכולנו שהמצלמה היא הכלי המרכזי אתו... המשך >

סדנת צילום ותאורה מעשית

ההחלטה הראשונה שאנחנו מקבלים בתחילתו של יום צילום, היא איפה נעמיד מצלמה, מהיכן נרצה לתת לצופה להתבונן בסיפור שנספר לו. גם אם השאלה נשאלה הרבה לפני יום הצילום, ברור לכולנו שהמצלמה היא הכלי המרכזי אתו... המשך >

סוגיות בבימוי

היכן לשים את המצלמה? איך לצלם סיטואציה מסויימת ומדוע לצלם אותה דווקא כך? שיעור זה דן בכתיבת השוטינג סקריפט וכיצד ניתן לקחת את התסריט הכתוב ולהפוך אותו לרצף של תמונות. מהן הבחירות האסטתיות ואתיות שכל... המשך >

סמינריון פתיחת שנה

כל שנה ב"מעלה" נפתחת בשבוע לימודים לכלל תלמידי ביה"ס הנמשך חמישה ימים, ומורכב ממפגש עם יוצרים וסרטיהם, הרצאות עיוניות, וסדנאות מעשיות. בתשע"ז הוקרנו בין השאר "מעבר להרים ולגבעות" (+ הרצאת הבמאי ערן... המשך >

סמינריון פתיחת שנה

כל שנה ב"מעלה" נפתחת בשבוע לימודים לכלל תלמידי ביה"ס הנמשך חמישה ימים, ומורכב ממפגש עם יוצרים וסרטיהם, הרצאות עיוניות, וסדנאות מעשיות. בתשע"ז הוקרנו בין השאר "מעבר להרים ולגבעות" (+ הרצאת הבמאי ערן... המשך >

עיצוב אמנותי

מה המשמעות העיצוב האמנותי וכיצד התפאורה והאביזרים בסרט יכולים"לספר סיפור" אודות הדמויות? בסדנה מעשית זו נלמד מה המשמעות העמוקה של עיצוב אמנותי וכיצד הוא אלמנט מרכזי ומהותי בעיצוב העולם של הסרט. במהלך... המשך >

עיצוב אמנותי

מה המשמעות העיצוב האמנותי וכיצד התפאורה והאביזרים בסרט יכולים"לספר סיפור" אודות הדמויות? בסדנה מעשית זו נלמד מה המשמעות העמוקה של עיצוב אמנותי וכיצד הוא אלמנט מרכזי ומהותי בעיצוב העולם של הסרט. במהלך... המשך >

עיצוב אמנותי

מה המשמעות העיצוב האמנותי וכיצד התפאורה והאביזרים בסרט יכולים"לספר סיפור" אודות הדמויות? בסדנה מעשית זו נלמד מה המשמעות העמוקה של עיצוב אמנותי וכיצד הוא אלמנט מרכזי ומהותי בעיצוב העולם של הסרט. במהלך... המשך >

עריכה מעשית

מדוע אני עורך את סרטיי העלילתיים כסרטים תיעודיים ולהפך? מה הקשר בין שני סוגי סרטים אלו? בקורס זה נדון בעבודות שונות שערכתי תוך התייחסות לנקודות מרכזיות כמו: פתיחות וסיומים של סרטים, בניית הגיבור... המשך >

עריכה מתקדמת

מדוע אני עורך את סרטיי העלילתיים כסרטים תיעודיים ולהפך? מה הקשר בין שני סוגי סרטים אלו? בקורס זה נדון בעבודות שונות שערכתי תוך התייחסות לנקודות מרכזיות כמו: פתיחות וסיומים של סרטים, בניית הגיבור... המשך >

עריכה מתקדמת

מדוע אני עורך את סרטיי העלילתיים כסרטים תיעודיים ולהפך? מה הקשר בין שני סוגי סרטים אלו? בקורס זה נדון בעבודות שונות שערכתי תוך התייחסות לנקודות מרכזיות כמו: פתיחות וסיומים של סרטים, בניית הגיבור... המשך >

פילוסופיה וקולנוע

קורס זה עוסק בזיקה בין קולנוע לבין פילוסופיה. במוקד הדיון, הפילוסופיה והתרבות הפוסטמודרנית ובאופן ייצוגה בקולנוע הישראלי. הקורס יעמת בין האסטרטגיות המודרניסטיות והאוטופיות שנקטו הקולנוע והאָָמּנוּת... המשך >

פרוייקט גמר דוקומנטרי

אחרי שהתנסו בתרגילים קצרים בשנה א',ובימוי סרט עומק בסוף שנה ב', סדנא זו מלווה את התלמידים המביימים את סרט הגמר הדוקומנטרי שלהם החל משלב הרעיון, דרך התחקיר, עבור לתסריט, לצילומים, ואחר כך לעריכה... המשך >

פרוייקט דוקומנטרי

אחרי שהתנסו בתרגילים קצרים בשנה א',ובימוי סרט עומק בסוף שנה ב', סדנא זו מלווה את התלמידים המביימים את סרט הגמר הדוקומנטרי שלהם החל משלב הרעיון, דרך התחקיר, עבור לתסריט, לצילומים, ואחר כך לעריכה... המשך >

פרוייקט דוקומנטרי

אחרי שהתנסו בתרגילים קצרים בשנה א',ובימוי סרט עומק בסוף שנה ב', סדנא זו מלווה את התלמידים המביימים את סרט הגמר הדוקומנטרי שלהם החל משלב הרעיון, דרך התחקיר, עבור לתסריט, לצילומים, ואחר כך לעריכה... המשך >

פרוייקט דוקומנטרי

אחרי שהתנסו בתרגילים קצרים בשנה א',ובימוי סרט עומק בסוף שנה ב', סדנא זו מלווה את התלמידים המביימים את סרט הגמר הדוקומנטרי שלהם החל משלב הרעיון, דרך התחקיר, עבור לתסריט, לצילומים, ואחר כך לעריכה... המשך >

פרוייקט דוקומנטרי

אחרי שהתנסו בתרגילים קצרים בשנה א',ובימוי סרט עומק בסוף שנה ב', סדנא זו מלווה את התלמידים המביימים את סרט הגמר הדוקומנטרי שלהם החל משלב הרעיון, דרך התחקיר, עבור לתסריט, לצילומים, ואחר כך לעריכה... המשך >

קולנוע דוקומנטרי עכשווי

סרט הקולנוע הראשון, אותו ביימו האחים לומייר בשנת 1895, היה דווקא תיעודי. מאז הלך והתפתח הז'אנר הדוקומנטרי בשפה משלו. הטלוויזיה, אשר הביאה את החדשות בשידור חי לבתי הצופים, שינתה את תפקידו ואת שפתו של... המשך >

קולנוע דוקומנטרי עכשווי

סרט הקולנוע הראשון, אותו ביימו האחים לומייר בשנת 1895, היה דווקא תיעודי. מאז הלך והתפתח הז'אנר הדוקומנטרי בשפה משלו. הטלוויזיה, אשר הביאה את החדשות בשידור חי לבתי הצופים, שינתה את תפקידו ואת שפתו של... המשך >

תולדות הקולנוע ג

בשנה זו נתמקד בגל החדש הצרפתי ותור הזהב של שנות השבעים בקולנוע האמריקאי ("הגל החדש" האמריקאי). ובנוסף נתעמק בהתפתחותו של הקולנוע הלאומי במדינות שונות בעולם.

תולדות הקולנוע ג

בשנה זו נתמקד בגל החדש הצרפתי ותור הזהב של שנות השבעים בקולנוע האמריקאי ("הגל החדש" האמריקאי). ובנוסף נתעמק בהתפתחותו של הקולנוע הלאומי במדינות שונות בעולם.

תולדות הקולנוע ג

בשנה זו נתמקד בגל החדש הצרפתי ותור הזהב של שנות השבעים בקולנוע האמריקאי ("הגל החדש" האמריקאי). ובנוסף נתעמק בהתפתחותו של הקולנוע הלאומי במדינות שונות בעולם.

תולדות הקולנוע ג

בשנה זו נתמקד בגל החדש הצרפתי ותור הזהב של שנות השבעים בקולנוע האמריקאי ("הגל החדש" האמריקאי). ובנוסף נתעמק בהתפתחותו של הקולנוע הלאומי במדינות שונות בעולם.

תולדות הקולנוע ג

בשנה זו נתמקד בגל החדש הצרפתי ותור הזהב של שנות השבעים בקולנוע האמריקאי ("הגל החדש" האמריקאי). ובנוסף נתעמק בהתפתחותו של הקולנוע הלאומי במדינות שונות בעולם.

תימות

הסדנה תעסוק במחשבות על כתיבה, בימוי ויצירה תוך התנסות בצפייה בסרטים, קריאה (סיפורת, כתבות מהעיתון, שירים ראיונות) וכתיבה. לשיעור יהיה גם צד שיתייחס לצדדים פרקטיים כמו הגשה לקרנות הקולנוע, הכנה לפיצ'... המשך >

תסריט הגמר

שיכתוב התסריט כפי שנכתב בסמסטר א' ובדיקת איכויותיו הדרמטיות, בליווי ועדות תסריט, עד להגעה לתסריט מוכן להפקה.

תסריט הגמר

שיכתוב התסריט כפי שנכתב בסמסטר א' ובדיקת איכויותיו הדרמטיות, בליווי ועדות תסריט, עד להגעה לתסריט מוכן להפקה.

תסריט הגמר

הסדנא המרכזית לכתיבת תסריט לסרט הגמר. במהלך השנה נבקר ונשכתב את התסריט, נבדוק את איכויותיו הדרמטיות, בליווי ועדות תסריט, עד להגעה לתסריט מוכן להפקה.

תסריט הגמר

שיכתוב התסריט כפי שנכתב בסמסטר א' ובדיקת איכויותיו הדרמטיות, בליווי ועדות תסריט, עד להגעה לתסריט מוכן להפקה.

תסריט הגמר

שיכתוב התסריט כפי שנכתב בסמסטר א' ובדיקת איכויותיו הדרמטיות, בליווי ועדות תסריט, עד להגעה לתסריט מוכן להפקה.