מתי עלילה הופכת לסיפור ומדוע מרבית הסיפורים נעלמים בתהום הנשייה ואחרים נשארים נצחיים? מה הופך גיבור לגיבור וממה גיבורים בורחים? האם האירוע המחולל יכול להקדים את האקספוזיציה? כיצד מתמודדים עם חלומות...המשך >
לא מספיק שהסיפור טוב, צריך לדעת גם איך לכתוב אותו. בקורס יבחנו כמה תסריטי מופת וינותח אופן כתיבתם והאופן שבו הסיפור נמסר בכלים תסריטאים אל הקורא/צופה.המשך >
בקורס נחקור את המתח האמנותי המתקיים בין עלילה, דמות וז'אנר למיקום שבו הסיפור מתרחש. בכל שיעור נתרגל את עקרונות הדרמה התסריטאית מזווית המיקום הייחודית – על השפעותיה והשלכותיה. באמצעות כתיבה אינטנסיבית...המשך >
בקורס נחקור את המתח האמנותי המתקיים בין עלילה, דמות וז'אנר למיקום שבו הסיפור מתרחש. בכל שיעור נתרגל את עקרונות הדרמה התסריטאית מזווית המיקום הייחודית – על השפעותיה והשלכותיה. באמצעות כתיבה אינטנסיבית...המשך >
בקורס נלמד מה מאפיין את נוסחי הסיפור היהודי – בעיקר החסידי, ואילו "כלים" ומאפיינים סיפוריים אפשר לאמץ מהם לצורך כתיבת תסריטים והפקת סרטים טובים יותר. במקביל – להעשיר את ארגז הכלים היהודי לתסריטאי...המשך >
הקורס הוא מסע שמוביל לבסוף ליצירת סרטים דוקומנטריים קצרים שמתרחשים במקום אחד. שלבי המסע השונים כוללים ליבון רעיונות ראשונים ובחינת הפוטנציאל הדרמטי- קולנועי שלהם עד לבחירת נושא לסרט, תחקיר עומק,...המשך >
הקורס הוא מסע שמוביל לבסוף ליצירת סרטים דוקומנטריים קצרים שמתרחשים במקום אחד. שלבי המסע השונים כוללים ליבון רעיונות ראשונים ובחינת הפוטנציאל הדרמטי- קולנועי שלהם עד לבחירת נושא לסרט, תחקיר עומק,...המשך >
הקורס הוא מסע שמוביל לבסוף ליצירת סרטים דוקומנטריים קצרים שמתרחשים במקום אחד. שלבי המסע השונים כוללים ליבון רעיונות ראשונים ובחינת הפוטנציאל הדרמטי- קולנועי שלהם עד לבחירת נושא לסרט, תחקיר עומק,...המשך >
היכולת ליצור אחידות סגנונית לאורך יחידה תיעודית ארוכה, מצריכה פיתוח שפה וסגנון שיש בהם יכולת של התבוננות במציאות בדרך סיפורית, תוך אמירה ייחודית ליוצר התיעודי. במהלך הקורס התלמידים מצלמים מספר...המשך >
היכולת ליצור אחידות סגנונית לאורך יחידה תיעודית ארוכה, מצריכה פיתוח שפה וסגנון שיש בהם יכולת של התבוננות במציאות בדרך סיפורית, תוך אמירה ייחודית ליוצר התיעודי. במהלך הקורס התלמידים מצלמים מספר...המשך >
היכולת ליצור אחידות סגנונית לאורך יחידה תיעודית ארוכה, מצריכה פיתוח שפה וסגנון שיש בהם יכולת של התבוננות במציאות בדרך סיפורית, תוך אמירה ייחודית ליוצר התיעודי. במהלך הקורס התלמידים מצלמים מספר...המשך >
היכולת ליצור אחידות סגנונית לאורך יחידה תיעודית ארוכה, מצריכה פיתוח שפה וסגנון שיש בהם יכולת של התבוננות במציאות בדרך סיפורית, תוך אמירה ייחודית ליוצר התיעודי. במהלך הקורס התלמידים מצלמים מספר...המשך >
בהתבסס על ההתנסות הראשונית של שנה א', קורס זה מקנה את יסודות הבימוי תוך מתן דגש על אינטרפטצייה של התסריט, בניית השוטינג, המיזנסצינה, הדרכת השחקנים והעריכה. במהלך הקורס התלמיד רוכש את יסודות הבימוי...המשך >
בהתבסס על ההתנסות הראשונית של שנה א', קורס זה מקנה את יסודות הבימוי תוך מתן דגש על אינטרפטצייה של התסריט, בניית השוטינג, המיזנסצינה, הדרכת השחקנים והעריכה. במהלך הקורס התלמיד רוכש את יסודות הבימוי...המשך >
בהתבסס על ההתנסות הראשונית של שנה א', קורס זה מקנה את יסודות הבימוי תוך מתן דגש על אינטרפטצייה של התסריט, בניית השוטינג, המיזנסצינה, הדרכת השחקנים והעריכה. במהלך הקורס התלמיד רוכש את יסודות הבימוי...המשך >
בהתבסס על ההתנסות הראשונית של שנה א', קורס זה מקנה את יסודות הבימוי תוך מתן דגש על אינטרפטצייה של התסריט, בניית השוטינג, המיזנסצינה, הדרכת השחקנים והעריכה. במהלך הקורס התלמיד רוכש את יסודות הבימוי...המשך >
בהתבסס על ההתנסות הראשונית של שנה א', קורס זה מקנה את יסודות הבימוי תוך מתן דגש על אינטרפטצייה של התסריט, בניית השוטינג, המיזנסצינה, הדרכת השחקנים והעריכה. במהלך הקורס התלמיד רוכש את יסודות הבימוי...המשך >
בהתבסס על ההתנסות הראשונית של שנה א', קורס זה מקנה את יסודות הבימוי תוך מתן דגש על אינטרפטצייה של התסריט, בניית השוטינג, המיזנסצינה, הדרכת השחקנים והעריכה. במהלך הקורס התלמיד רוכש את יסודות הבימוי...המשך >
בהתבסס על ההתנסות הראשונית של שנה א', קורס זה מקנה את יסודות הבימוי תוך מתן דגש על אינטרפטצייה של התסריט, בניית השוטינג, המיזנסצינה, הדרכת השחקנים והעריכה. במהלך הקורס התלמיד רוכש את יסודות הבימוי...המשך >
בהתבסס על ההתנסות הראשונית של שנה א', קורס זה מקנה את יסודות הבימוי תוך מתן דגש על אינטרפטצייה של התסריט, בניית השוטינג, המיזנסצינה, הדרכת השחקנים והעריכה. במהלך הקורס התלמיד רוכש את יסודות הבימוי...המשך >
בהתבסס על ההתנסות הראשונית של שנה א', קורס זה מקנה את יסודות הבימוי תוך מתן דגש על אינטרפטצייה של התסריט, בניית השוטינג, המיזנסצינה, הדרכת השחקנים והעריכה. במהלך הקורס התלמיד רוכש את יסודות הבימוי...המשך >
בהתבסס על ההתנסות הראשונית של שנה א', קורס זה מקנה את יסודות הבימוי תוך מתן דגש על אינטרפטצייה של התסריט, בניית השוטינג, המיזנסצינה, הדרכת השחקנים והעריכה. במהלך הקורס התלמיד רוכש את יסודות הבימוי...המשך >
בקורס נתמקד בתפקיד הבמאי ונלמד כיצד ליצור יש מאין. איך מספרים סיפור, איך הופכים רעיון לתמונה, ומהם השלבים הנדרשים ליצירת סצנה במטרה לקבל כלים ראשוניים לבימוי מציאות ממשית לתוך מסך.המשך >
בקורס נתמקד בתפקיד הבמאי ונלמד כיצד ליצור יש מאין. איך מספרים סיפור, איך הופכים רעיון לתמונה, ומהם השלבים הנדרשים ליצירת סצנה במטרה לקבל כלים ראשוניים לבימוי מציאות ממשית לתוך מסך.המשך >
בקורס נתמקד בתפקיד הבמאי ונלמד כיצד ליצור יש מאין. איך מספרים סיפור, איך הופכים רעיון לתמונה, ומהם השלבים הנדרשים ליצירת סצנה במטרה לקבל כלים ראשוניים לבימוי מציאות ממשית לתוך מסך.המשך >
מבנה הקורס מקביל לתהליך הפקה של סרט דוקומנטרי קלאסי. הפקה של כל סרט מתחילה, כמובן, בבחירת הנושא, המשך בתחקיר, גיבוש קונספט, תכנית צילומים ועריכה. במקביל להתקדמות בשלבי הבימוי של הסרט הדוקומנטרי,...המשך >
מבנה הקורס מקביל לתהליך הפקה של סרט דוקומנטרי קלאסי. הפקה של כל סרט מתחילה, כמובן, בבחירת הנושא, המשך בתחקיר, גיבוש קונספט, תכנית צילומים ועריכה. במקביל להתקדמות בשלבי הבימוי של הסרט הדוקומנטרי,...המשך >
השנה נמשיך במה שהתחלנו: הכרות עיונית עם הקולנוע התיעודי בצד עשייה- תחקיר ופיתוח, כולל צילומים, של פרויקט תיעודי. המטרה איננה לעשות סרט תיעודי כבמאים, אלא לפתח הצעה לסרט באורך מלא (שעה טלוויזיונית),...המשך >
השנה נמשיך במה שהתחלנו: הכרות עיונית עם הקולנוע התיעודי בצד עשייה- תחקיר ופיתוח, כולל צילומים, של פרויקט תיעודי. המטרה איננה לעשות סרט תיעודי כבמאים, אלא לפתח הצעה לסרט באורך מלא (שעה טלוויזיונית),...המשך >
השנה נמשיך במה שהתחלנו: הכרות עיונית עם הקולנוע התיעודי בצד עשייה- תחקיר ופיתוח, כולל צילומים, של פרויקט תיעודי. המטרה איננה לעשות סרט תיעודי כבמאים, אלא לפתח הצעה לסרט באורך מלא (שעה טלוויזיונית),...המשך >
השנה נמשיך במה שהתחלנו: הכרות עיונית עם הקולנוע התיעודי בצד עשייה- תחקיר ופיתוח, כולל צילומים, של פרויקט תיעודי. המטרה איננה לעשות סרט תיעודי כבמאים, אלא לפתח הצעה לסרט באורך מלא (שעה טלוויזיונית),...המשך >
כיצד ניתן לכתוב דיאלוג טוב? מה הופך דיאלוג להכרחי? וכיצד ניתן לכתוב דיאלוג שהוא במיטבו פעולה שפועלת דמות אחת על אחרת? מה ה"מוזיקה" השונה של אנשים שונים וכיצד ניתן לאפיין אותם לא רק דרך "מה" שאומרים...המשך >
השחקן הוא כלי מרכזי בעבודת הבמאי. במהלך הקורס התלמידים ילמדו עקרונות ושיטת שונות לפיתוח דיאלוג עם השחקן על מנת למצות את יכולתו ולהביא אותו לסינתזה עם הדמות הכתובה. הסדנא היא סדנא מעשית ובמהלכה...המשך >
מטרת הקורס להקנות לתלמידי הבימוי מושגי משחק בסיסיים. מושגים אלה ישרתו אותם בדיאלוג מול שחקנים מקצועיים על סט הצילומים ובחדרי החזרות, כדי להשיג את התוצאות הרצויות להם. ע"י תרגול טכניקות המשחק על בשרם...המשך >
השחקן הוא כלי מרכזי בעבודת הבמאי. במהלך הקורס התלמידים ילמדו עקרונות ושיטת שונות לפיתוח דיאלוג עם השחקן על מנת למצות את יכולתו ולהביא אותו לסינתזה עם הדמות הכתובה. הסדנא היא סדנא מעשית ובמהלכה...המשך >
מטרת הקורס להקנות לתלמידי הבימוי מושגי משחק בסיסיים. מושגים אלה ישרתו אותם בדיאלוג מול שחקנים מקצועיים על סט הצילומים ובחדרי החזרות, כדי להשיג את התוצאות הרצויות להם. ע"י תרגול טכניקות המשחק על בשרם...המשך >
מטרת הקורס להקנות לתלמידי הבימוי מושגי משחק בסיסיים. מושגים אלה ישרתו אותם בדיאלוג מול שחקנים מקצועיים על סט הצילומים ובחדרי החזרות, כדי להשיג את התוצאות הרצויות להם. ע"י תרגול טכניקות המשחק על בשרם...המשך >
השחקן הוא כלי מרכזי בעבודת הבמאי. במהלך הקורס התלמידים ילמדו עקרונות ושיטת שונות לפיתוח דיאלוג עם השחקן על מנת למצות את יכולתו ולהביא אותו לסינתזה עם הדמות הכתובה. הסדנא היא סדנא מעשית ובמהלכה...המשך >
מטרת הקורס להקנות לתלמידי הבימוי מושגי משחק בסיסיים. מושגים אלה ישרתו אותם בדיאלוג מול שחקנים מקצועיים על סט הצילומים ובחדרי החזרות, כדי להשיג את התוצאות הרצויות להם. ע"י תרגול טכניקות המשחק על בשרם...המשך >
מטרת הקורס להקנות לתלמידי הבימוי מושגי משחק בסיסיים. מושגים אלה ישרתו אותם בדיאלוג מול שחקנים מקצועיים על סט הצילומים ובחדרי החזרות, כדי להשיג את התוצאות הרצויות להם. ע"י תרגול טכניקות המשחק על בשרם...המשך >
השחקן הוא כלי מרכזי בעבודת הבמאי. במהלך הקורס התלמידים ילמדו עקרונות ושיטת שונות לפיתוח דיאלוג עם השחקן על מנת למצות את יכולתו ולהביא אותו לסינתזה עם הדמות הכתובה. הסדנא היא סדנא מעשית ובמהלכה...המשך >
מטרת הקורס להקנות לתלמידי הבימוי מושגי משחק בסיסיים. מושגים אלה ישרתו אותם בדיאלוג מול שחקנים מקצועיים על סט הצילומים ובחדרי החזרות, כדי להשיג את התוצאות הרצויות להם. ע"י תרגול טכניקות המשחק על בשרם...המשך >
מהפסנתרן האלמוני שליווה את ההקרנה הראשונה של האחים לומייר ועד הסקורים הסימפוניים המתובלים באלקטרוניקה, פופ ומוזיקת עולם של ימינו – בין זה לאלה עוד לא חלפו 120 שנים. בטווח הזמן הקצר הזה ידעה המוזיקה...המשך >
מהפסנתרן האלמוני שליווה את ההקרנה הראשונה של האחים לומייר ועד הסקורים הסימפוניים המתובלים באלקטרוניקה, פופ ומוזיקת עולם של ימינו – בין זה לאלה עוד לא חלפו 120 שנים. בטווח הזמן הקצר הזה ידעה המוזיקה...המשך >
מהפסנתרן האלמוני שליווה את ההקרנה הראשונה של האחים לומייר ועד הסקורים הסימפוניים המתובלים באלקטרוניקה, פופ ומוזיקת עולם של ימינו – בין זה לאלה עוד לא חלפו 120 שנים. בטווח הזמן הקצר הזה ידעה המוזיקה...המשך >
מהפסנתרן האלמוני שליווה את ההקרנה הראשונה של האחים לומייר ועד הסקורים הסימפוניים המתובלים באלקטרוניקה, פופ ומוזיקת עולם של ימינו – בין זה לאלה עוד לא חלפו 120 שנים. בטווח הזמן הקצר הזה ידעה המוזיקה...המשך >
מהפסנתרן האלמוני שליווה את ההקרנה הראשונה של האחים לומייר ועד הסקורים הסימפוניים המתובלים באלקטרוניקה, פופ ומוזיקת עולם של ימינו – בין זה לאלה עוד לא חלפו 120 שנים. בטווח הזמן הקצר הזה ידעה המוזיקה...המשך >
מהפסנתרן האלמוני שליווה את ההקרנה הראשונה של האחים לומייר ועד הסקורים הסימפוניים המתובלים באלקטרוניקה, פופ ומוזיקת עולם של ימינו – בין זה לאלה עוד לא חלפו 120 שנים. בטווח הזמן הקצר הזה ידעה המוזיקה...המשך >
מהפסנתרן האלמוני שליווה את ההקרנה הראשונה של האחים לומייר ועד הסקורים הסימפוניים המתובלים באלקטרוניקה, פופ ומוזיקת עולם של ימינו – בין זה לאלה עוד לא חלפו 120 שנים. בטווח הזמן הקצר הזה ידעה המוזיקה...המשך >
מהפסנתרן האלמוני שליווה את ההקרנה הראשונה של האחים לומייר ועד הסקורים הסימפוניים המתובלים באלקטרוניקה, פופ ומוזיקת עולם של ימינו – בין זה לאלה עוד לא חלפו 120 שנים. בטווח הזמן הקצר הזה ידעה המוזיקה...המשך >
האם יש תוכן מסויים האופייני לסיפורים יהודיים ?? מבנה ? איזו תימה או לקח חינוכי ?? טכניקת סיפור יהודית ?? אנחנו יודעים איך מוצגת דמות של יהודי או יהודיה בקולנוע האמריקאי, או האירופי למשל. איך הסיפור...המשך >
האם יש תוכן מסויים האופייני לסיפורים יהודיים ?? מבנה ? איזו תימה או לקח חינוכי ?? טכניקת סיפור יהודית ?? אנחנו יודעים איך מוצגת דמות של יהודי או יהודיה בקולנוע האמריקאי, או האירופי למשל. איך הסיפור...המשך >
האם יש תוכן מסויים האופייני לסיפורים יהודיים ?? מבנה ? איזו תימה או לקח חינוכי ?? טכניקת סיפור יהודית ?? אנחנו יודעים איך מוצגת דמות של יהודי או יהודיה בקולנוע האמריקאי, או האירופי למשל. איך הסיפור...המשך >
הקורס מתמקד בתרומתו של הנרטיב להבניית מסרים בתחום התקשורת והתרבות: דמות, עלילה, מספר וקתרזיס הם מונחים המשפיעים באופן מהותי על טקסטים טלוויזיוניים-קולנועיים ועל השיח של היומיום. הרעיון המרכזי הנו...המשך >
בקורס זה ילמדו יסודות ההפקה: ניהול צוות, תקציב, פרה פרודקשן ופוסט פרודקשן לקראת הפקות הגמר העלילתיות והתיעודיות של סוף השנה. קישור להעלאת קבצים לדרופבוקס: https://www.dropbox.com/request/...המשך >
בקורס זה ילמדו יסודות ההפקה: ניהול צוות, תקציב, פרה פרודקשן ופוסט פרודקשן לקראת הפקות הגמר העלילתיות והתיעודיות של סוף השנה. קישור להעלאת קבצים לדרופבוקס: https://www.dropbox.com/request/...המשך >
קורס המשך לקורס הקלטה משנה א שבו ילמדו בצורה מתקדמת יותר עקרונות ההקלטה על הסט העלילתי והתיעודי ושימוש בציוד הקלטה מתקדם כמו גם עבודת איש ההקלטה בשטח תוך שיתוף פעולה עם יתר אנשי הצוות ובייחוד הבמאי,...המשך >
מטרת הקורס היא היכרות עם תפקיד הסאונד בקולנוע, הכרת המושגים הרלוונטים להקלטת שטח בקולנוע ולמידה של פרקטיקת ההקלטה לסרטים. נלמד להקשיב לעומק ולהכיר את היכולת של עולם הסאונד להשפיע על האופן שבו אנחנו...המשך >
קורס המשך לקורס הקלטה משנה א שבו ילמדו בצורה מתקדמת יותר עקרונות ההקלטה על הסט העלילתי והתיעודי ושימוש בציוד הקלטה מתקדם כמו גם עבודת איש ההקלטה בשטח תוך שיתוף פעולה עם יתר אנשי הצוות ובייחוד הבמאי,...המשך >
קורס המשך לקורס הקלטה משנה א שבו ילמדו בצורה מתקדמת יותר עקרונות ההקלטה על הסט העלילתי והתיעודי ושימוש בציוד הקלטה מתקדם כמו גם עבודת איש ההקלטה בשטח תוך שיתוף פעולה עם יתר אנשי הצוות ובייחוד הבמאי,...המשך >
קורס המשך לקורס הקלטה משנה א שבו ילמדו בצורה מתקדמת יותר עקרונות ההקלטה על הסט העלילתי והתיעודי ושימוש בציוד הקלטה מתקדם כמו גם עבודת איש ההקלטה בשטח תוך שיתוף פעולה עם יתר אנשי הצוות ובייחוד הבמאי,...המשך >
המוסיקה לובשת ופושטת צורה זה אלפי שנים. לכל מוסיקה סיפור משלה. במסגרת הקורס מאזינים הסטודנטים ליצירות מסגנונות מוסיקליים שונים, מתוך מגמה להרחיב את השכלתם המוסיקלית כמאזינים וכיוצרים, ולחדד את הבנתם...המשך >
הקורס בא לבדוק את מגוון הסוגות שקיימים בקולנוע, תוך בחינה של השאלה מה הופך קבוצת סרטים לז'אנר, ועל ידי התמקדות וניתוח של כמה ז'אנרים מרכזיים ובחינת החוקיות הקולנועית והסגנונית שמאפיינת אותם: המערבון...המשך >
הקורס בא לבדוק את מגוון הסוגות שקיימים בקולנוע, תוך בחינה של השאלה מה הופך קבוצת סרטים לז'אנר, ועל ידי התמקדות וניתוח של כמה ז'אנרים מרכזיים ובחינת החוקיות הקולנועית והסגנונית שמאפיינת אותם: המערבון...המשך >
הקורס בא לבדוק את מגוון הסוגות שקיימים בקולנוע, תוך בחינה של השאלה מה הופך קבוצת סרטים לז'אנר, ועל ידי התמקדות וניתוח של כמה ז'אנרים מרכזיים ובחינת החוקיות הקולנועית והסגנונית שמאפיינת אותם: המערבון...המשך >
הקורס בא לבדוק את מגוון הסוגות שקיימים בקולנוע, תוך בחינה של השאלה מה הופך קבוצת סרטים לז'אנר, ועל ידי התמקדות וניתוח של כמה ז'אנרים מרכזיים ובחינת החוקיות הקולנועית והסגנונית שמאפיינת אותם: המערבון...המשך >
הקורס בא לבדוק את מגוון הסוגות שקיימים בקולנוע, תוך בחינה של השאלה מה הופך קבוצת סרטים לז'אנר, ועל ידי התמקדות וניתוח של כמה ז'אנרים מרכזיים ובחינת החוקיות הקולנועית והסגנונית שמאפיינת אותם: המערבון...המשך >
הקורס בא לבדוק את מגוון הסוגות שקיימים בקולנוע, תוך בחינה של השאלה מה הופך קבוצת סרטים לז'אנר, ועל ידי התמקדות וניתוח של כמה ז'אנרים מרכזיים ובחינת החוקיות הקולנועית והסגנונית שמאפיינת אותם: המערבון...המשך >
בקורס זה כל תלמיד יצלם יומן אישי, כאשר את המילה הכתובה מחליפה המצלמה. דרך צפייה ולימוד של המאסטרים הגדולים (ובראשם דוד פרלוב ז"ל) וביומנים הקולנועיים האישיים אשר יצרו יתנסו התלמידים בעצמם בתיעוד...המשך >
בקורס זה כל תלמיד יצלם יומן אישי, כאשר את המילה הכתובה מחליפה המצלמה. דרך צפייה ולימוד של המאסטרים הגדולים (ובראשם דוד פרלוב ז"ל) וביומנים הקולנועיים האישיים אשר יצרו יתנסו התלמידים בעצמם בתיעוד...המשך >
בקורס זה כל תלמיד יצלם יומן אישי, כאשר את המילה הכתובה מחליפה המצלמה. דרך צפייה ולימוד של המאסטרים הגדולים (ובראשם דוד פרלוב ז"ל) וביומנים הקולנועיים האישיים אשר יצרו יתנסו התלמידים בעצמם בתיעוד...המשך >
מסע בין קולנוע לאנימציה בי"ס מעלה | מרצה: גילת פרג | סטודיו פיצ'י פוי ומכללת IAC סדנא מעשית , הלוקחת את הסטודנטים לקולנוע באופן חוויתי אל מאחורי הקלעים של שילוב אנימציה בתוך קולנוע. מטרת הסדנא היא...המשך >
שפה אישית באמנות לא נבנית ברגע אחד, היא תהליך אותו יש לעבור על מנת לייצר שפה מוגדרת עבורנו כאמנים, כמובן גם בהקשר של צילום. במהלך הסמסטר ניתן דגש על מנגנוני השפה בז'אנרים שונים, תוך כדי הבנה כיצד...המשך >
שפה אישית באמנות לא נבנית ברגע אחד, היא תהליך אותו יש לעבור על מנת לייצר שפה מוגדרת עבורנו כאמנים, כמובן גם בהקשר של צילום. במהלך הסמסטר ניתן דגש על מנגנוני השפה בז'אנרים שונים, תוך כדי הבנה כיצד...המשך >
שפה אישית באמנות לא נבנית ברגע אחד, היא תהליך אותו יש לעבור על מנת לייצר שפה מוגדרת עבורנו כאמנים, כמובן גם בהקשר של צילום. במהלך הסמסטר ניתן דגש על מנגנוני השפה בז'אנרים שונים, תוך כדי הבנה כיצד...המשך >
מטרת הקורס היא למידת כתיבת תסריט בדגש על עיצוב דמות באמצעות הכלי הפסיכודרמתי , מי אני ביחס לגיבור הדרמטי שלי , ומה המניע הפסיכולוגי שמפעיל אותו אותי , מי הן הדמויות שמקיפות אותו ומה יחסיו איתן, והכל...המשך >
בקורס 'כתיבה לדיגיטל' נלמד את השפה הייחודית של עולם הקולנוע הדיגיטלי. נבחן את ההבדלים בין מוצר קולנועי באורך מלא ומוצרים טלוויזיוניים לבין הסרטון הדיגיטלי; נלמד על תהליך הכנת סרטון, על תהליכי העלאת...המשך >
בקורס 'כתיבה לדיגיטל' נלמד את השפה הייחודית של עולם הקולנוע הדיגיטלי. נבחן את ההבדלים בין מוצר קולנועי באורך מלא ומוצרים טלוויזיוניים לבין הסרטון הדיגיטלי; נלמד על תהליך הכנת סרטון, על תהליכי העלאת...המשך >
כתיבה קומית היא דבר מפחיד ומלחיץ, כי עליה להביא לתוצאה: להצחיק. בנוסף, אין כשלון מביך יותר מבדיחה שלא מצליחה להצחיק. אז איך מתגברים על כל זה? הסוד הוא שלא מתגברים. כתיבה קומית דורשת הרבה אימון,...המשך >
הקורס יתקדם במקביל בשני ערוצים: מחד, הכרות עיונית עם הקולנוע הדוקומנטרי ומאידך עבודה מעשית בכתיבה ותחקיר. בצד העיוני, דרך צפייה בקטעי סרטים ולימוד ההיסטוריה והמבע הקולנועי הייחודי של הדוקומנטרי,...המשך >
בקורס נלמד על התפתחות סדרות הרשת בישראל בשנים האחרונות ונתנסה בתנליך יצירתי של פיתוח ותחקיר רעיון מקורי לסדרת רשת. המטרה להגיע בסוף הסימסטר להצעה כתובה וחומרים מצולמים לסדרת רשת.המשך >
בקורס נלמד על התפתחות סדרות הרשת בישראל בשנים האחרונות ונתנסה בתנליך יצירתי של פיתוח ותחקיר רעיון מקורי לסדרת רשת. המטרה להגיע בסוף הסימסטר להצעה כתובה וחומרים מצולמים לסדרת רשת. העלאת קבצים...המשך >
כיצד כותבים סדרה? מה העקרונות המניעים יצירה טלוויזיונית שבועית? מה ההבדל בין סדרה למיני-סדרה? במהלך הקורס כל תלמיד כותב הצעה לסדרה ו"בייבל" שלה ומציג אותה בסוםו של הקורס בפני פאנל מפיקים ואנשי תעשייה...המשך >
כיצד כותבים סדרה? מה העקרונות המניעים יצירה טלוויזיונית שבועית? מה ההבדל בין סדרה למיני-סדרה? במהלך הקורס כל תלמיד כותב הצעה לסדרה ו"בייבל" שלה ומציג אותה בסוםו של הקורס בפני פאנל מפיקים ואנשי תעשייה...המשך >
כיצד כותבים סדרה? מה העקרונות המניעים יצירה טלוויזיונית שבועית? מה ההבדל בין סדרה למיני-סדרה? במהלך הקורס כל תלמיד כותב הצעה לסדרה ו"בייבל" שלה ומציג אותה בסוםו של הקורס בפני פאנל מפיקים ואנשי תעשייה...המשך >
כיצד כותבים סדרה? מה העקרונות המניעים יצירה טלוויזיונית שבועית? מה ההבדל בין סדרה למיני-סדרה? במהלך הקורס כל תלמיד כותב הצעה לסדרה ו"בייבל" שלה ומציג אותה בסוםו של הקורס בפני פאנל מפיקים ואנשי תעשייה...המשך >
כיצד כותבים סדרה? מה העקרונות המניעים יצירה טלוויזיונית שבועית? מה ההבדל בין סדרה למיני-סדרה? במהלך הקורס כל תלמיד כותב הצעה לסדרה ו"בייבל" שלה ומציג אותה בסוםו של הקורס בפני פאנל מפיקים ואנשי תעשייה...המשך >
כיצד כותבים סדרה? מה העקרונות המניעים יצירה טלוויזיונית שבועית? מה ההבדל בין סדרה למיני-סדרה? במהלך הקורס כל תלמיד כותב הצעה לסדרה ו"בייבל" שלה ומציג אותה בסוםו של הקורס בפני פאנל מפיקים ואנשי תעשייה...המשך >
כיצד כותבים סדרה? מה העקרונות המניעים יצירה טלוויזיונית שבועית? מה ההבדל בין סדרה למיני-סדרה? במהלך הקורס כל תלמיד כותב הצעה לסדרה ו"בייבל" שלה ומציג אותה בסוםו של הקורס בפני פאנל מפיקים ואנשי תעשייה...המשך >
הקורס נערך במתכונת של סדנה בה נלמד כיצד לפתח ולנסח את הרעיונות שלנו כך שיוכלו להוות בסיס לתסריט. כיצד לפתח את הרעיונות האלה לסיפור סינמטוגרפי שלם, איך להפוך את הסיפור שלנו לסינופסיס מובנה היכול להוות...המשך >
סמסטר א' – מרעיון לסינופסיס. במהלך הסימסטר הראשון נלמד כיצד לפתח ולנסח את הרעיונות שלנו כך שיוכלו להוות בסיס לתסריט. כיצד לפתח את הרעיונות האלה לסיפור דרמתי, וכיצד להפוך את הסיפור שלנו לסינופסיס...המשך >
סמסטר א' – מרעיון לסינופסיס. במהלך הסימסטר הראשון נלמד כיצד לפתח ולנסח את הרעיונות שלנו כך שיוכלו להוות בסיס לתסריט. כיצד לפתח את הרעיונות האלה לסיפור דרמתי, וכיצד להפוך את הסיפור שלנו לסינופסיס...המשך >
סמסטר א' – מרעיון לסינופסיס. במהלך הסימסטר הראשון נלמד כיצד לפתח ולנסח את הרעיונות שלנו כך שיוכלו להוות בסיס לתסריט. כיצד לפתח את הרעיונות האלה לסיפור דרמתי, וכיצד להפוך את הסיפור שלנו לסינופסיס...המשך >
בקורס נלמד לכתוב תסריט לסרט באורך מלא בשיטת "מסע התסריט" המלמדת כתיבת תסריט מתוך מודעות ומיקוד. השיטה מעניקה כלים מקצועיים המעודדים את התסריטאי לצאת למסע חקירה למציאת תשובות שיתממשו בכתיבה. במהלך...המשך >
בקורס נלמד לכתוב תסריט לסרט באורך מלא בשיטת "היצירה שבתסריט" המלמדת כתיבת תסריט מתוך מודעות. הנחת היסוד היא שתסריט מבוסס על סיפור מהחיים והוא מורכב מאותם מרכיבים ההופכים את החיים למעניינים, מרגשים...המשך >
סמסטר א' – מרעיון לסינופסיס. במהלך הסימסטר הראשון נלמד כיצד לפתח ולנסח את הרעיונות שלנו כך שיוכלו להוות בסיס לתסריט. כיצד לפתח את הרעיונות האלה לסיפור דרמתי, וכיצד להפוך את הסיפור שלנו לסינופסיס...המשך >
סמסטר א' – מרעיון לסינופסיס. במהלך הסימסטר הראשון נלמד כיצד לפתח ולנסח את הרעיונות שלנו כך שיוכלו להוות בסיס לתסריט. כיצד לפתח את הרעיונות האלה לסיפור דרמתי, וכיצד להפוך את הסיפור שלנו לסינופסיס...המשך >
סמסטר א' – מרעיון לסינופסיס. במהלך הסימסטר הראשון נלמד כיצד לפתח ולנסח את הרעיונות שלנו כך שיוכלו להוות בסיס לתסריט. כיצד לפתח את הרעיונות האלה לסיפור דרמתי, וכיצד להפוך את הסיפור שלנו לסינופסיס...המשך >
סמסטר א' – מרעיון לסינופסיס. במהלך הסימסטר הראשון נלמד כיצד לפתח ולנסח את הרעיונות שלנו כך שיוכלו להוות בסיס לתסריט. כיצד לפתח את הרעיונות האלה לסיפור דרמתי, וכיצד להפוך את הסיפור שלנו לסינופסיס...המשך >
איך "מדבר" הקולנוע? מה ההבדל בין צילום תקריב לצילום מרחוק? האם תנועת המצלמה היא מקרית, או שיש לה משמעות משלה? בעזרת ניתוח סצינות קולנועיות מקנה הקורס ידע תיאורטי בהבנת השפה הקולנועית.המשך >
מתי עלילה הופכת לסיפור ומדוע מרבית הסיפורים נעלמים בתהום הנשייה ואחרים נשארים נצחיים? מה הופך גיבור לגיבור וממה גיבורים בורחים? האם האירוע המחולל יכול להקדים את האקספוזיציה? כיצד מתמודדים עם חלומות...המשך >
מתי עלילה הופכת לסיפור ומדוע מרבית הסיפורים נעלמים בתהום הנשייה ואחרים נשארים נצחיים? מה הופך גיבור לגיבור וממה גיבורים בורחים? האם האירוע המחולל יכול להקדים את האקספוזיציה? כיצד מתמודדים עם חלומות...המשך >
מתי עלילה הופכת לסיפור ומדוע מרבית הסיפורים נעלמים בתהום הנשייה ואחרים נשארים נצחיים? מה הופך גיבור לגיבור וממה גיבורים בורחים? האם האירוע המחולל יכול להקדים את האקספוזיציה? כיצד מתמודדים עם חלומות...המשך >
בקורס נלמד על התפתחות סדרות הרשת בישראל בשנים האחרונות ונתנסה בתנליך יצירתי של פיתוח ותחקיר רעיון מקורי לסדרת רשת תיעודית. המטרה להגיע בסוף הסימסטר להצעה כתובה וחומרים מצולמים לסדרת רשת.המשך >
הבנה ויישום של מנגנוני השפה בז'אנרים השונים, לימוד ותרגול של הקשר בין טכניקה, שפה ומסר צילומי, הכלים הללו ילמדו תוך דגש על המשמעות הקריטית למקום שבו אנו מעמידים את המצלמה. כיצד מבט ומשמעות משתנים...המשך >
הבנה ויישום של מנגנוני השפה בז'אנרים השונים, לימוד ותרגול של הקשר בין טכניקה, שפה ומסר צילומי, הכלים הללו ילמדו תוך דגש על המשמעות הקריטית למקום שבו אנו מעמידים את המצלמה. כיצד מבט ומשמעות משתנים...המשך >
הבנה ויישום של מנגנוני השפה בז'אנרים השונים, לימוד ותרגול של הקשר בין טכניקה, שפה ומסר צילומי, הכלים הללו ילמדו תוך דגש על המשמעות הקריטית למקום שבו אנו מעמידים את המצלמה. כיצד מבט ומשמעות משתנים...המשך >
הרכשת כלים מתקדמים בתחום השפה הצילומית. הבנה ויישום של מנגנוני השפה בז'אנרים השונים, לימוד ותרגול של הקשר בין טכניקה, שפה ומסר צילומי, הכלים הללו ילמדו תוך דגש על המשמעות הקריטית למקום שבו אנו...המשך >
הרכשת כלים מתקדמים בתחום השפה הצילומית. הבנה ויישום של מנגנוני השפה בז'אנרים השונים, לימוד ותרגול של הקשר בין טכניקה, שפה ומסר צילומי, הכלים הללו ילמדו תוך דגש על המשמעות הקריטית למקום שבו אנו...המשך >
הקורס מהווה קורס הכנה בסיסי לפיתוח אחת ממיומנויות היסוד הנדרשות לשלב הטרום-הפקה של סרט קולנוע. במהלכו מתוודעים התלמידים לסטוריבורד כמכשיר בסיסי ליצירת סרט קולנוע, ומתרגלים אותו תוך יישום מיומנויות...המשך >
כל שנה ב"מעלה" נפתחת בשבוע לימודים לכלל תלמידי ביה"ס הנמשך חמישה ימים, ומורכב ממפגש עם יוצרים וסרטיהם, הרצאות עיוניות, וסדנאות מעשיות. בתשע"ז הוקרנו בין השאר "מעבר להרים ולגבעות" (+ הרצאת הבמאי ערן...המשך >
כל שנה ב"מעלה" נפתחת בשבוע לימודים לכלל תלמידי ביה"ס הנמשך חמישה ימים, ומורכב ממפגש עם יוצרים וסרטיהם, הרצאות עיוניות, וסדנאות מעשיות. בתשע"ז הוקרנו בין השאר "מעבר להרים ולגבעות" (+ הרצאת הבמאי ערן...המשך >
מטרת הקורס היא יישום של התוכן הנלמד משנה א' הכולל: יסודות כתיבת תסריט; מבנה התסריט, בניית סצנה, כתיבת דיאלוג מדויק, מציאת המטרות, הצבת המכשולים והקונפליקטים של הגיבור; רענון ארון הנפש של התסריטאי תוך...המשך >
מטרת הקורס היא יישום של התוכן הנלמד משנה א' הכולל: יסודות כתיבת תסריט; מבנה התסריט, בניית סצנה, כתיבת דיאלוג מדויק, מציאת המטרות, הצבת המכשולים והקונפליקטים של הגיבור; רענון ארון הנפש של התסריטאי תוך...המשך >
סדנא מעשית שמטרתה היא כתיבת תסריט לסרט הגמר החל משלב מציאת והערכת הרעיון הגולמי, דרך כתיבת הסינופסיס, פיצ'ינג, פיתוח הדמויות, עיבוי הסיפור, מציאת התימה או ה"לב", שיכתוב, ועד לתסריט המוכן לצילומים...המשך >
סדנא מעשית שמטרתה היא כתיבת תסריט לסרט הגמר החל משלב מציאת והערכת הרעיון הגולמי, דרך כתיבת הסינופסיס, פיצ'ינג, פיתוח הדמויות, עיבוי הסיפור, מציאת התימה או ה"לב", שיכתוב, ועד לתסריט המוכן לצילומים...המשך >
מטרת הקורס היא יישום של התוכן הנלמד משנה א' הכולל: יסודות כתיבת תסריט; מבנה התסריט, בניית סצנה, כתיבת דיאלוג מדויק, מציאת המטרות, הצבת המכשולים והקונפליקטים של הגיבור; רענון ארון הנפש של התסריטאי תוך...המשך >
הקורס הוא מסע שמוביל לבסוף ליצירת סרטים דוקומנטריים קצרים שמתרחשים במקום אחד. שלבי המסע השונים כוללים ליבון רעיונות ראשונים ובחינת הפוטנציאל הדרמטי- קולנועי שלהם עד לבחירת נושא לסרט, תחקיר עומק,...המשך >
הקורס הוא מסע שמוביל לבסוף ליצירת סרטים דוקומנטריים קצרים שמתרחשים במקום אחד. שלבי המסע השונים כוללים ליבון רעיונות ראשונים ובחינת הפוטנציאל הדרמטי- קולנועי שלהם עד לבחירת נושא לסרט, תחקיר עומק,...המשך >
הקורס הוא מסע שמוביל לבסוף ליצירת סרטים דוקומנטריים קצרים שמתרחשים במקום אחד. שלבי המסע השונים כוללים ליבון רעיונות ראשונים ובחינת הפוטנציאל הדרמטי- קולנועי שלהם עד לבחירת נושא לסרט, תחקיר עומק,...המשך >
כל חברה, בעל עסק, יזם/ית, עמותה או ארגון עשויים להזדקק ולהיעזר במהלך פעילותם לסרט תדמית לקידום מטרותיהם, אם זה למטרת גיוס כספים ע"י תורמים, פניה ללקוחות או הגדלת רווחים. נקודת המוצא של הקורס היא...המשך >
מטרת הקורס היא למידת כתיבת תסריט בדגש על עיצוב דמות באמצעות הכלי הפסיכודרמתי , מי אני ביחס לגיבור הדרמטי שלי , ומה המניע הפסיכולוגי שמפעיל אותו אותי , מי הן הדמויות שמקיפות אותו ומה יחסיו איתן, והכל...המשך >
מטרת הקורס היא למידת כתיבת תסריט בדגש על עיצוב דמות באמצעות הכלי הפסיכודרמתי , מי אני ביחס לגיבור הדרמטי שלי , ומה המניע הפסיכולוגי שמפעיל אותו אותי , מי הן הדמויות שמקיפות אותו ומה יחסיו איתן, והכל...המשך >
המוסיקה לובשת ופושטת צורה זה אלפי שנים. לכל מוסיקה סיפור משלה. במסגרת הקורס מאזינים הסטודנטים ליצירות מסגנונות מוסיקליים שונים, מתוך מגמה להרחיב את השכלתם המוסיקלית כמאזינים וכיוצרים, ולחדד את הבנתם...המשך >
המוסיקה לובשת ופושטת צורה זה אלפי שנים. לכל מוסיקה סיפור משלה. במסגרת הקורס מאזינים הסטודנטים ליצירות מסגנונות מוסיקליים שונים, מתוך מגמה להרחיב את השכלתם המוסיקלית כמאזינים וכיוצרים, ולחדד את הבנתם...המשך >
המוסיקה לובשת ופושטת צורה זה אלפי שנים. לכל מוסיקה סיפור משלה. במסגרת הקורס מאזינים הסטודנטים ליצירות מסגנונות מוסיקליים שונים, מתוך מגמה להרחיב את השכלתם המוסיקלית כמאזינים וכיוצרים, ולחדד את הבנתם...המשך >
המוסיקה לובשת ופושטת צורה זה אלפי שנים. לכל מוסיקה סיפור משלה. במסגרת הקורס מאזינים הסטודנטים ליצירות מסגנונות מוסיקליים שונים, מתוך מגמה להרחיב את השכלתם המוסיקלית כמאזינים וכיוצרים, ולחדד את הבנתם...המשך >
המוסיקה לובשת ופושטת צורה זה אלפי שנים. לכל מוסיקה סיפור משלה. במסגרת הקורס מאזינים הסטודנטים ליצירות מסגנונות מוסיקליים שונים, מתוך מגמה להרחיב את השכלתם המוסיקלית כמאזינים וכיוצרים, ולחדד את הבנתם...המשך >
המוסיקה לובשת ופושטת צורה זה אלפי שנים. לכל מוסיקה סיפור משלה. במסגרת הקורס מאזינים הסטודנטים ליצירות מסגנונות מוסיקליים שונים, מתוך מגמה להרחיב את השכלתם המוסיקלית כמאזינים וכיוצרים, ולחדד את הבנתם...המשך >
המוסיקה לובשת ופושטת צורה זה אלפי שנים. לכל מוסיקה סיפור משלה. במסגרת הקורס מאזינים הסטודנטים ליצירות מסגנונות מוסיקליים שונים, מתוך מגמה להרחיב את השכלתם המוסיקלית כמאזינים וכיוצרים, ולחדד את הבנתם...המשך >
כהמשך ליסודות העריכה שנקנו בשנה א', עוסקת הסדנה בשלבים מתקדמים של העריכה הלא-ליניארית. הסדנה מקנה לתלמיד מיומנויות מקצועיות בעריכת סרטים עלילתיים, סרטים תיעודיים, ותכניות טלוויזיה תוך הבנת כוחה...המשך >
כהמשך ליסודות העריכה שנקנו בשנה א', עוסקת הסדנה בשלבים מתקדמים של העריכה הלא-ליניארית. הסדנה מקנה לתלמיד מיומנויות מקצועיות בעריכת סרטים עלילתיים, סרטים תיעודיים, ותכניות טלוויזיה תוך הבנת כוחה...המשך >
כהמשך ליסודות העריכה שנקנו בשנה א', עוסקת הסדנה בשלבים מתקדמים של העריכה הלא-ליניארית. הסדנה מקנה לתלמיד מיומנויות מקצועיות בעריכת סרטים עלילתיים, סרטים תיעודיים, ותכניות טלוויזיה תוך הבנת כוחה...המשך >
כהמשך ליסודות העריכה שנקנו בשנה א', עוסקת הסדנה בשלבים מתקדמים של העריכה הלא-ליניארית. הסדנה מקנה לתלמיד מיומנויות מקצועיות בעריכת סרטים עלילתיים, סרטים תיעודיים, ותכניות טלוויזיה תוך הבנת כוחה...המשך >
כהמשך ליסודות העריכה שנקנו בשנה א', עוסקת הסדנה בשלבים מתקדמים של העריכה הלא-ליניארית. הסדנה מקנה לתלמיד מיומנויות מקצועיות בעריכת סרטים עלילתיים, סרטים תיעודיים, ותכניות טלוויזיה תוך הבנת כוחה...המשך >
כהמשך ליסודות העריכה שנקנו בשנה א', עוסקת הסדנה בשלבים מתקדמים של העריכה הלא-ליניארית. הסדנה מקנה לתלמיד מיומנויות מקצועיות בעריכת סרטים עלילתיים, סרטים תיעודיים, ותכניות טלוויזיה תוך הבנת כוחה...המשך >
כהמשך ליסודות העריכה שנקנו בשנה א', עוסקת הסדנה בשלבים מתקדמים של העריכה הלא-ליניארית. הסדנה מקנה לתלמיד מיומנויות מקצועיות בעריכת סרטים עלילתיים, סרטים תיעודיים, ותכניות טלוויזיה תוך הבנת כוחה...המשך >
כהמשך ליסודות העריכה שנקנו בשנה א', עוסקת הסדנה בשלבים מתקדמים של העריכה הלא-ליניארית. הסדנה מקנה לתלמיד מיומנויות מקצועיות בעריכת סרטים עלילתיים, סרטים תיעודיים, ותכניות טלוויזיה תוך הבנת כוחה...המשך >
כהמשך ליסודות העריכה שנקנו בשנה א', עוסקת הסדנה בשלבים מתקדמים של העריכה הלא-ליניארית. הסדנה מקנה לתלמיד מיומנויות מקצועיות בעריכת סרטים תיעודיים תוך הבנת כוחה המניפולטיבי והרגשי של העריכה ולימוד...המשך >
כיצד כותבים סדרה? מה העקרונות המניעים יצירה טלוויזיונית שבועית? מה ההבדל בין סדרה למיני-סדרה? במהלך הקורס כל תלמיד כותב הצעה לסדרה ו"בייבל" שלה ומציג אותה בסוםו של הקורס בפני פאנל מפיקים ואנשי תעשייה...המשך >
כיצד כותבים סדרה? מה העקרונות המניעים יצירה טלוויזיונית שבועית? מה ההבדל בין סדרה למיני-סדרה? במהלך הקורס כל תלמיד כותב הצעה לסדרה ו"בייבל" שלה ומציג אותה בסוםו של הקורס בפני פאנל מפיקים ואנשי תעשייה...המשך >
כיצד כותבים סדרה? מה העקרונות המניעים יצירה טלוויזיונית שבועית? מה ההבדל בין סדרה למיני-סדרה? במהלך הקורס כל תלמיד כותב הצעה לסדרה ו"בייבל" שלה ומציג אותה בסוםו של הקורס בפני פאנל מפיקים ואנשי תעשייה...המשך >
כיצד כותבים סדרה? מה העקרונות המניעים יצירה טלוויזיונית שבועית? מה ההבדל בין סדרה למיני-סדרה? במהלך הקורס כל תלמיד כותב הצעה לסדרה ו"בייבל" שלה ומציג אותה בסוםו של הקורס בפני פאנל מפיקים ואנשי תעשייה...המשך >
בקורס 'כתיבה לדיגיטל' נלמד את השפה הייחודית של עולם הקולנוע הדיגיטלי. נבחן את ההבדלים בין מוצר קולנועי באורך מלא ומוצרים טלוויזיוניים לבין הסרטון הדיגיטלי; נלמד על תהליך הכנת סרטון, על תהליכי העלאת...המשך >
בקורס 'כתיבה לדיגיטל' נלמד את השפה הייחודית של עולם הקולנוע הדיגיטלי. נבחן את ההבדלים בין מוצר קולנועי באורך מלא ומוצרים טלוויזיוניים לבין הסרטון הדיגיטלי; נלמד על תהליך הכנת סרטון, על תהליכי העלאת...המשך >
הקורס יתקדם במקביל בשני ערוצים: מחד, הכרות עיונית עם הקולנוע הדוקומנטרי ומאידך עבודה מעשית בכתיבה ותחקיר. בצד העיוני, דרך צפייה בקטעי סרטים ולימוד ההיסטוריה והמבע הקולנועי הייחודי של הדוקומנטרי,...המשך >
הקורס יתקדם במקביל בשני ערוצים: מחד, הכרות עיונית עם הקולנוע הדוקומנטרי ומאידך עבודה מעשית בכתיבה ותחקיר. בצד העיוני, דרך צפייה בקטעי סרטים ולימוד ההיסטוריה והמבע הקולנועי הייחודי של הדוקומנטרי,...המשך >
הקורס יתקדם במקביל בשני ערוצים: מחד, הכרות עיונית עם הקולנוע הדוקומנטרי ומאידך עבודה מעשית בכתיבה ותחקיר. בצד העיוני, דרך צפייה בקטעי סרטים ולימוד ההיסטוריה והמבע הקולנועי הייחודי של הדוקומנטרי,...המשך >
הקורס יתקדם במקביל בשני ערוצים: מחד, הכרות עיונית עם הקולנוע הדוקומנטרי ומאידך עבודה מעשית בכתיבה ותחקיר. בצד העיוני, דרך צפייה בקטעי סרטים ולימוד ההיסטוריה והמבע הקולנועי הייחודי של הדוקומנטרי,...המשך >
קורס מעשי שבו ידונו וילמדו נקודות מרכזיות בהכנות לצילומים: פירוק התסריט, ברייקדאון, ליהוק, אודישנים, ניהול לוח הזמנים של ההפקה ועוד. קישור להעלאת קבצים לדרופבוקס: https://www.dropbox.com/request/...המשך >
הרחבת הידע התיאורטי והמעשי באספקטים האומנותיים והיצירתיים של צילום קולנועי , הן לבמאיות לגבי שימוש במצלמה בעבודתן עם צלמות והן לצלמות ע "מ להגיע להבנה טובה יותר של תהליכי בימוי ובחירת טכניקות מתאימות...המשך >
הרחבת הידע התיאורטי והמעשי באספקטים האומנותיים והיצירתיים של צילום קולנועי , הן לבמאיות לגבי שימוש במצלמה בעבודתן עם צלמות והן לצלמות ע "מ להגיע להבנה טובה יותר של תהליכי בימוי ובחירת טכניקות מתאימות...המשך >
הקורס יאפשר לתלמיד הכותב לערוך היכרות עם המדיום הוויזואלי על מנת שיוכל לנצל טוב ונכון יותר את הכלים הקולנועיים לכתיבתו. דוגמאות: התבוננות ראשונית בפריים, החלטה על גדלו (C.U M.S L.S), בחירת ׂתאורה,...המשך >
הקורס יאפשר לתלמיד הכותב לערוך היכרות עם המדיום הוויזואלי על מנת שיוכל לנצל טוב ונכון יותר את הכלים הקולנועיים לכתיבתו. דוגמאות: התבוננות ראשונית בפריים, החלטה על גדלו (C.U M.S L.S), בחירת ׂתאורה,...המשך >
הקורס יאפשר לתלמיד הכותב לערוך היכרות עם המדיום הוויזואלי על מנת שיוכל לנצל טוב ונכון יותר את הכלים הקולנועיים לכתיבתו. דוגמאות: התבוננות ראשונית בפריים, החלטה על גדלו (C.U M.S L.S), בחירת ׂתאורה,...המשך >
הקורס יאפשר לתלמיד הכותב לערוך היכרות עם המדיום הוויזואלי על מנת שיוכל לנצל טוב ונכון יותר את הכלים הקולנועיים לכתיבתו. דוגמאות: התבוננות ראשונית בפריים, החלטה על גדלו (C.U M.S L.S), בחירת ׂתאורה,...המשך >
הקורס יתמקד בצד היצירתי של צילום סרט תיעודי החל מהמורכבויות הכרוכות בצילומי שטח דרך מגוון של גישות וסגנונות צילום, עבודת במאי-צלם-צוות וכלה בעבודת הצילום התיעודי בעידן של טכנולוגיות חדשות. נתמקד באיך...המשך >
הקורס יתמקד בצד היצירתי של צילום סרט תיעודי החל מהמורכבויות הכרוכות בצילומי שטח דרך מגוון של גישות וסגנונות צילום, עבודת במאי-צלם-צוות וכלה בעבודת הצילום התיעודי בעידן של טכנולוגיות חדשות. נתמקד באיך...המשך >
הקורס יתמקד בצד היצירתי של צילום סרט תיעודי החל מהמורכבויות הכרוכות בצילומי שטח דרך מגוון של גישות וסגנונות צילום, עבודת במאי-צלם-צוות וכלה בעבודת הצילום התיעודי בעידן של טכנולוגיות חדשות. נתמקד באיך...המשך >
הקורס יתמקד בצד היצירתי של צילום סרט תיעודי החל מהמורכבויות הכרוכות בצילומי שטח דרך מגוון של גישות וסגנונות צילום, עבודת במאי-צלם-צוות וכלה בעבודת הצילום התיעודי בעידן של טכנולוגיות חדשות. נתמקד באיך...המשך >
הקורס יתמקד בצד היצירתי של צילום סרט תיעודי החל מהמורכבויות הכרוכות בצילומי שטח דרך מגוון של גישות וסגנונות צילום, עבודת במאי-צלם-צוות וכלה בעבודת הצילום התיעודי בעידן של טכנולוגיות חדשות. נתמקד באיך...המשך >
הקורס יתמקד בצד היצירתי של צילום סרט תיעודי החל מהמורכבויות הכרוכות בצילומי שטח דרך מגוון של גישות וסגנונות צילום, עבודת במאי-צלם-צוות וכלה בעבודת הצילום התיעודי בעידן של טכנולוגיות חדשות. נתמקד באיך...המשך >
הקורס יתמקד בצד היצירתי של צילום סרט תיעודי החל מהמורכבויות הכרוכות בצילומי שטח דרך מגוון של גישות וסגנונות צילום, עבודת במאי-צלם-צוות וכלה בעבודת הצילום התיעודי בעידן של טכנולוגיות חדשות. נתמקד באיך...המשך >
איך מצלמים סצינה תיעודית ומה ההבדל בגישה זו מול הגישה לצילום הסצינה העלילתית? דרך תרגילים שונים: יחד בתוך קבוצה, מעקב ועוד, נלמד כיצד לגשת את הסיטואציה התיעודית ולצלם אותה ומה החשיבות של הצלם, שהוא...המשך >
איך מצלמים סצינה תיעודית ומה ההבדל בגישה זו מול הגישה לצילום הסצינה העלילתית? דרך תרגילים שונים: יחד בתוך קבוצה, מעקב ועוד, נלמד כיצד לגשת את הסיטואציה התיעודית ולצלם אותה ומה החשיבות של הצלם, שהוא...המשך >
הקורס יאפשר לתלמיד הכותב לערוך היכרות עם המדיום הוויזואלי על מנת שיוכל לנצל טוב ונכון יותר את הכלים הקולנועיים לכתיבתו. הקורס ילווה בהדגמות מסרטים שונים המייצגים ז'נרים שונים (קולנוע מתבונן/מתערב)...המשך >
הקורס יאפשר לתלמיד הכותב לערוך היכרות עם המדיום הוויזואלי על מנת שיוכל לנצל טוב ונכון יותר את הכלים הקולנועיים לכתיבתו. הקורס ילווה בהדגמות מסרטים שונים המייצגים ז'נרים שונים (קולנוע מתבונן/מתערב)...המשך >
סיפור טוב ככל שיהיה, אנשי צוות מעולים, תסריט מושלם ומפיק על לא יכולים להסתדר בלי העיקר: המצלמה וצלם טוב. אין סרט ללא תמונות, סצנות, שוטים, פריימים. זוויות צילום, אפשרויות צילום, בחירת תאורה ועין בעלת...המשך >
שיעור הממשיך את השיעור של סמסטר א', תוך דגש על תהליך הפרה פרודקשן והעבודה עם הבמאי. בקורס זה תיבחן עבודת הצלם ביחס לתסריט, בשיתוף הפעולה עם הבמאי, בהכרת ותירגול סגנונות צילום ותאורה שונים, כתיבת...המשך >
שיעור הממשיך את השיעור של סמסטר א', תוך דגש על תהליך הפרה פרודקשן והעבודה עם הבמאי. בקורס זה תיבחן עבודת הצלם ביחס לתסריט, בשיתוף הפעולה עם הבמאי, בהכרת ותירגול סגנונות צילום ותאורה שונים, כתיבת...המשך >
שיעור הממשיך את השיעור של סמסטר א', תוך דגש על תהליך הפרה פרודקשן והעבודה עם הבמאי. בקורס זה תיבחן עבודת הצלם ביחס לתסריט, בשיתוף הפעולה עם הבמאי, בהכרת ותירגול סגנונות צילום ותאורה שונים, כתיבת...המשך >
שיעור הממשיך את השיעור של סמסטר א', תוך דגש על תהליך הפרה פרודקשן והעבודה עם הבמאי. בקורס זה תיבחן עבודת הצלם ביחס לתסריט, בשיתוף הפעולה עם הבמאי, בהכרת ותירגול סגנונות צילום ותאורה שונים, כתיבת...המשך >
שיעור הממשיך את השיעור של סמסטר א', תוך דגש על תהליך הפרה פרודקשן והעבודה עם הבמאי. בקורס זה תיבחן עבודת הצלם ביחס לתסריט, בשיתוף הפעולה עם הבמאי, בהכרת ותירגול סגנונות צילום ותאורה שונים, כתיבת...המשך >
שיעור הממשיך את השיעור של סמסטר א', תוך דגש על תהליך הפרה פרודקשן והעבודה עם הבמאי. בקורס זה תיבחן עבודת הצלם ביחס לתסריט, בשיתוף הפעולה עם הבמאי, בהכרת ותירגול סגנונות צילום ותאורה שונים, כתיבת...המשך >
שיעור הממשיך את השיעור של סמסטר א', תוך דגש על תהליך הפרה פרודקשן והעבודה עם הבמאי. בקורס זה תיבחן עבודת הצלם ביחס לתסריט, בשיתוף הפעולה עם הבמאי, בהכרת ותירגול סגנונות צילום ותאורה שונים, כתיבת...המשך >
קורס המשך לקורס של שנה א', שבו ילמדו שיטות צילום ותאורה מתקדמות יותר, העמדת פריים והעמדת תאורה, עבודה של צלם מול במאי, ניהול סט ביום ובלילה, וכל זאת בסדנאות ועבודה מעשית של התלמידים בצילומי פנים וחוץ...המשך >
בקורס נלמד שיטות צילום ותאורה מתקדמות יותר, העמדת פריים והעמדת תאורה, עבודה של צלם מול במאי, ניהול סט ביום ובלילה, וכל זאת בסדנאות ועבודה מעשית של התלמידים בצילומי פנים וחוץ, יום ולילה.המשך >
קורס המשך לקורס של שנה א', שבו ילמדו שיטות צילום ותאורה מתקדמות יותר, העמדת פריים והעמדת תאורה, עבודה של צלם מול במאי, ניהול סט ביום ובלילה, וכל זאת בסדנאות ועבודה מעשית של התלמידים בצילומי פנים וחוץ...המשך >
שיעור הממשיך את השיעור של סמסטר א', תוך דגש על תהליך הפרה פרודקשן והעבודה עם הבמאי. בקורס זה תיבחן עבודת הצלם ביחס לתסריט, בשיתוף הפעולה עם הבמאי, בהכרת ותירגול סגנונות צילום ותאורה שונים, כתיבת...המשך >
שיעור הממשיך את השיעור של סמסטר א', תוך דגש על תהליך הפרה פרודקשן והעבודה עם הבמאי. בקורס זה תיבחן עבודת הצלם ביחס לתסריט, בשיתוף הפעולה עם הבמאי, בהכרת ותירגול סגנונות צילום ותאורה שונים, כתיבת...המשך >
שיעור הממשיך את השיעור של סמסטר א', תוך דגש על תהליך הפרה פרודקשן והעבודה עם הבמאי. בקורס זה תיבחן עבודת הצלם ביחס לתסריט, בשיתוף הפעולה עם הבמאי, בהכרת ותירגול סגנונות צילום ותאורה שונים, כתיבת...המשך >
סדנה שבה נבחן את המושג "רוחניות" בהקשר לקולנוע, מבחינת שפה קולנועית ותמות קולנועיות. ננתח את הדרכים שבהם יוצרי קולנוע מביאים לידי ביטוי אמנותי ערכים הקשורים לפילוסופיה, מוסר, מיסטיקה ודת. ונתנסה...המשך >
סדנה שבה נבחן את המושג "רוחניות" בהקשר לקולנוע, מבחינת שפה קולנועית ותמות קולנועיות. ננתח את הדרכים שבהם יוצרי קולנוע מביאים לידי ביטוי אמנותי ערכים הקשורים לפילוסופיה, מוסר, מיסטיקה ודת. ונתנסה...המשך >
ש פ ת ה מ ר א ו ת סדנת כתיבה בהשראת שירה ישראלית מודרנית בהנחיית יונדב קפלון ס י ל י ב ו ס מטרות הקורס - ללמוד לבטא בכתב מחשבות, רגשות, ותחושות - להתנסות במגוון צורות הכתיבה הספרותית - לקבל משובים...המשך >
בתקופתנו, הפקה של סרטוני תדמית הפכה למקצוע מבוקש. קורס הפקה, תדמית ושיווק הוא קורס מתקדם המורכב משלושת היסודות של סרטון תדמית איכותי: הפקה, סיפור ושיווק. מטרת הקורס היא לתת כלים ליצירת סרטוני תדמית...המשך >
בתקופתנו, הפקה של סרטוני תדמית הפכה למקצוע מבוקש. קורס הפקה, תדמית ושיווק הוא קורס מתקדם המורכב משלושת היסודות של סרטון תדמית איכותי: הפקה, סיפור ושיווק. מטרת הקורס היא לתת כלים ליצירת סרטוני תדמית...המשך >
בתקופתנו, הפקה של סרטוני תדמית הפכה למקצוע מבוקש. קורס הפקה, תדמית ושיווק הוא קורס מתקדם המורכב משלושת היסודות של סרטון תדמית איכותי: הפקה, סיפור ושיווק. מטרת הקורס היא לתת כלים ליצירת סרטוני תדמית...המשך >
קורס זה, הממשיך את הקורס של שנה א', עוסק בעיקר בקולנוע האירופי והאמריקני. במהלך הקורס מושם דגש על זרמים הפועלים בתעשייה המרכזית ובשוליה, המשפיעים על השפה הקולנועית העכשווית.המשך >
קורס זה, הממשיך את הקורס של שנה א', עוסק בעיקר בקולנוע האירופי והאמריקני. במהלך הקורס מושם דגש על זרמים הפועלים בתעשייה המרכזית ובשוליה, המשפיעים על השפה הקולנועית העכשווית.המשך >
קורס זה, הממשיך את הקורס של שנה א', עוסק בעיקר בקולנוע האירופי והאמריקני. במהלך הקורס מושם דגש על זרמים הפועלים בתעשייה המרכזית ובשוליה, המשפיעים על השפה הקולנועית העכשווית.המשך >
הקורס עוסק בעיקר בקולנוע האירופי והאמריקני. במהלך הקורס מושם דגש על זרמים הפועלים בתעשייה המרכזית ובשוליה, המשפיעים על השפה הקולנועית העכשווית. קישור להעלאת קבצים לדרופבוקס: https://www.dropbox.com/...המשך >
קורס זה, הממשיך את הקורס של שנה א', עוסק בעיקר בקולנוע האירופי והאמריקני. במהלך הקורס מושם דגש על זרמים הפועלים בתעשייה המרכזית ובשוליה, המשפיעים על השפה הקולנועית העכשווית.המשך >
הקורס עוסק בעיקר בקולנוע האירופי והאמריקני. במהלך הקורס מושם דגש על זרמים הפועלים בתעשייה המרכזית ובשוליה, המשפיעים על השפה הקולנועית העכשווית. קישור להעלאת קבצים לדרופבוקס: https://www.dropbox.com/...המשך >
אין הווה בלי עבר. הקורס יסקור אבני דרך בהתפתחות הקולנוע הישראלי במשך חמשת העשורים האחרונים תוך צפייה בסרטים ובקטעים מסרטים. שאלות שיידונו במהלך הקורס: האם הקולנוע הישראלי משקף מציאות חברתית פוליטית?...המשך >
אין הווה בלי עבר. הקורס יסקור אבני דרך בהתפתחות הקולנוע הישראלי במשך חמשת העשורים האחרונים תוך צפייה בסרטים ובקטעים מסרטים. שאלות שיידונו במהלך הקורס: האם הקולנוע הישראלי משקף מציאות חברתית פוליטית?...המשך >
אין הווה בלי עבר. הקורס יסקור אבני דרך בהתפתחות הקולנוע הישראלי במשך חמשת העשורים האחרונים תוך צפייה בסרטים ובקטעים מסרטים. שאלות שיידונו במהלך הקורס: האם הקולנוע הישראלי משקף מציאות חברתית פוליטית?...המשך >
אין הווה בלי עבר. הקורס יסקור אבני דרך בהתפתחות הקולנוע הישראלי במשך חמשת העשורים האחרונים תוך צפייה בסרטים ובקטעים מסרטים. שאלות שיידונו במהלך הקורס: האם הקולנוע הישראלי משקף מציאות חברתית פוליטית?...המשך >
אין הווה בלי עבר. הקורס יסקור אבני דרך בהתפתחות הקולנוע הישראלי במשך חמשת העשורים האחרונים תוך צפייה בסרטים ובקטעים מסרטים. שאלות שיידונו במהלך הקורס: האם הקולנוע הישראלי משקף מציאות חברתית פוליטית?...המשך >
אין הווה בלי עבר. הקורס יסקור אבני דרך בהתפתחות הקולנוע הישראלי במשך חמשת העשורים האחרונים תוך צפייה בסרטים ובקטעים מסרטים. שאלות שיידונו במהלך הקורס: האם הקולנוע הישראלי משקף מציאות חברתית פוליטית?...המשך >
אין הווה בלי עבר. הקורס יסקור אבני דרך בהתפתחות הקולנוע הישראלי במשך חמשת העשורים האחרונים תוך צפייה בסרטים ובקטעים מסרטים. שאלות שיידונו במהלך הקורס: האם הקולנוע הישראלי משקף מציאות חברתית פוליטית?...המשך >
אין הווה בלי עבר. הקורס יסקור אבני דרך בהתפתחות הקולנוע הישראלי במשך חמשת העשורים האחרונים תוך צפייה בסרטים ובקטעים מסרטים. שאלות שיידונו במהלך הקורס: האם הקולנוע הישראלי משקף מציאות חברתית פוליטית?...המשך >
אין הווה בלי עבר. הקורס יסקור אבני דרך בהתפתחות הקולנוע הישראלי במשך חמשת העשורים האחרונים תוך צפייה בסרטים ובקטעים מסרטים. שאלות שיידונו במהלך הקורס: האם הקולנוע הישראלי משקף מציאות חברתית פוליטית?...המשך >
מטרת הקורס היא יישום של התוכן הנלמד משנה א' הכולל: יסודות כתיבת תסריט; מבנה התסריט, בניית סצנה, כתיבת דיאלוג מדויק, מציאת המטרות, הצבת המכשולים והקונפליקטים של הגיבור; רענון ארון הנפש של התסריטאי תוך...המשך >
סדנה יוצרת לכתיבת סרט הגמר תוך שימוש בחומרים וחוויות אישיים כמנוף לכתיבה, מציאת הקול הפנימי והייחודי של כל אחד מהכותבים, והבנה עמוקה של מסגרת הזמן והמקום של תסריט הגמר. בסיומו של הקורס וכסיכום שלו...המשך >
מטרת הקורס היא יישום של התוכן הנלמד משנה א' הכולל: יסודות כתיבת תסריט; מבנה התסריט, בניית סצנה, כתיבת דיאלוג מדויק, מציאת המטרות, הצבת המכשולים והקונפליקטים של הגיבור; רענון ארון הנפש של התסריטאי תוך...המשך >
בהתבסס על התסריטים והתרגילים שנכתבו בסמסטר א', סדנא זו מתמקדת בכתיבה של סרט סוף השנה תוך התמקדות בחלל ובאתר הצילומים (הלוקיישן) כמנוף סיפורי מרכזי של הסיפור, בתסריט קולנועי בעל מיעוט דיאלוגים שאורכו...המשך >
בהתבסס על התסריטים והתרגילים שנכתבו בסמסטר א', סדנא זו מתמקדת בכתיבה של סרט סוף השנה תוך התמקדות בחלל ובאתר הצילומים (הלוקיישן) כמנוף סיפורי מרכזי של הסיפור, בתסריט קולנועי בעל מיעוט דיאלוגים שאורכו...המשך >
לתסריט חוקים ותהליכי כתיבה השונים מכל כתיבה אחרת. הסדנה מקנה יסודות ראשוניים של מבנה התסריט העלילתי, ומשרטטת את החוקים היוצרים את החופש לכתוב, תוך התמקדות באבני היסוד של הכתיבה הדרמטית: גיבור, אירוע...המשך >
בהתבסס על התסריטים והתרגילים שנכתבו בסמסטר א', סדנא זו מתמקדת בכתיבה של סרט סוף השנה תוך התמקדות בחלל ובאתר הצילומים (הלוקיישן) כמנוף סיפורי מרכזי של הסיפור, בתסריט קולנועי בעל מיעוט דיאלוגים שאורכו...המשך >
סדנת למידה המהווה חלק מתהליך התמודדות של כותב ובימאי עם בחירת מקום ההתרחשות עבור הדרמה והסיפור אותו הוא מנסה לספר. נתייחס להיבטים שונים של מקום ההתרחשות שעליהם יש לתת את הדעת מתוך כוונה להעשיר ולמצוא...המשך >
סדנת למידה המהווה חלק מתהליך התמודדות של כותב ובימאי עם בחירת מקום ההתרחשות עבור הדרמה והסיפור אותו הוא מנסה לספר. נתייחס להיבטים שונים של מקום ההתרחשות שעליהם יש לתת את הדעת מתוך כוונה להעשיר ולמצוא...המשך >
סדנת למידה המהווה חלק מתהליך התמודדות של כותב ובימאי עם בחירת מקום ההתרחשות עבור הדרמה והסיפור אותו הוא מנסה לספר. נתייחס להיבטים שונים של מקום ההתרחשות שעליהם יש לתת את הדעת מתוך כוונה להעשיר ולמצוא...המשך >
סדנת למידה המהווה חלק מתהליך התמודדות של כותב ובימאי עם בחירת מקום ההתרחשות עבור הדרמה והסיפור אותו הוא מנסה לספר. נתייחס להיבטים שונים של מקום ההתרחשות שעליהם יש לתת את הדעת מתוך כוונה להעשיר ולמצוא...המשך >
סדנת למידה המהווה חלק מתהליך התמודדות של כותב ובימאי עם בחירת מקום ההתרחשות עבור הדרמה והסיפור אותו הוא מנסה לספר. נתייחס להיבטים שונים של מקום ההתרחשות שעליהם יש לתת את הדעת מתוך כוונה להעשיר ולמצוא...המשך >
סדנת למידה המהווה חלק מתהליך התמודדות של כותב ובימאי עם בחירת מקום ההתרחשות עבור הדרמה והסיפור אותו הוא מנסה לספר. נתייחס להיבטים שונים של מקום ההתרחשות שעליהם יש לתת את הדעת מתוך כוונה להעשיר ולמצוא...המשך >
סדנת למידה המהווה חלק מתהליך התמודדות של כותב ובימאי עם בחירת מקום ההתרחשות עבור הדרמה והסיפור אותו הוא מנסה לספר. נתייחס להיבטים שונים של מקום ההתרחשות שעליהם יש לתת את הדעת מתוך כוונה להעשיר ולמצוא...המשך >
סדנת למידה המהווה חלק מתהליך התמודדות של כותב ובימאי עם בחירת מקום ההתרחשות עבור הדרמה והסיפור אותו הוא מנסה לספר. נתייחס להיבטים שונים של מקום ההתרחשות שעליהם יש לתת את הדעת מתוך כוונה להעשיר ולמצוא...המשך >
סדנת למידה המהווה חלק מתהליך התמודדות של כותב ובימאי עם בחירת מקום ההתרחשות עבור הדרמה והסיפור אותו הוא מנסה לספר. נתייחס להיבטים שונים של מקום ההתרחשות שעליהם יש לתת את הדעת מתוך כוונה להעשיר ולמצוא...המשך >
סדנת למידה המהווה חלק מתהליך התמודדות של כותב ובימאי עם בחירת מקום ההתרחשות עבור הדרמה והסיפור אותו הוא מנסה לספר. נתייחס להיבטים שונים של מקום ההתרחשות שעליהם יש לתת את הדעת מתוך כוונה להעשיר ולמצוא...המשך >
בהתבסס על התסריטים והתרגילים שנכתבו בסמסטר א', סדנא זו מתמקדת בכתיבה של סרט סוף השנה תוך התמקדות בחלל ובאתר הצילומים (הלוקיישן) כמנוף סיפורי מרכזי של הסיפור, בתסריט קולנועי בעל מיעוט דיאלוגים שאורכו...המשך >
סדנת למידה המהווה חלק מתהליך התמודדות של כותב ובימאי עם בחירת מקום ההתרחשות עבור הדרמה והסיפור אותו הוא מנסה לספר. נתייחס להיבטים שונים של מקום ההתרחשות שעליהם יש לתת את הדעת מתוך כוונה להעשיר ולמצוא...המשך >
הקורס יכיר לתלמידים את מושגי הבסיס של תסריטאות. בניית דמות, מבנה עלילה, ניתוח תסריטים. כל מושג יילמד באופן מילולי ובאופן מעשי, תוך כתיבת והגשת תרגילים ותוך עבודת כיתה משותפת בצורה של סדנא מעשית. כל...המשך >
בהתבסס על התסריטים והתרגילים שנכתבו בסמסטר א', סדנא זו מתמקדת בכתיבה של סרט סוף השנה תוך התמקדות בחלל ובאתר הצילומים (הלוקיישן) כמנוף סיפורי מרכזי של הסיפור, בתסריט קולנועי בעל מיעוט דיאלוגים שאורכו...המשך >